PlayStation 3, in magazinele virtuale
Data publicarii: 17-03-2007 | IT&CConsola de jocuri PlayStation 3 va fi lansata in Europa, si implicit in Romania, pe 23 martie, insa magazinele specializate in produse IT de la noi au demarat deja programe de rezervari, noteaza Evenimentul Zilei. Retailerii traditionali de electronice nu mai promoveaza produsul doar in raft, ca anii trecuti, ci trimit clientii catre propriile magazine on-line.
La Altex, produsul marca Sony poate fi comandat inca de pe 9 martie pe site-ul magazinului, livrarile urmand sa fie facute incepand cu 23 martie, in ordinea primirii comenzilor. In schimb, oficialii de la Flamingo spun ca vor lansa produsul pe site-ul Flamingo si in reteaua de magazine in acelasi timp cu lansarea PlayStation 3 la nivel european.
"Dovedim astfel ca piata romaneasca este o piata europeana si ca cele mai noi produse pot fi accesibile consumatorilor romani in acelasi timp ca in orice alta tara vest-europeana", ne-a declarat Jiri Rizek, directorul general al Flamingo International.
Lansarea simultana pe site si in magazin face parte din strategia Flamingo de dezvoltare a magazinului virtual. Lansarea PlayStation pe site are deja un precedent: la 1 ianuarie lansarea Windows Vista s-a realizat simultan pe site-urile companiei si in reteaua de magazine.
Pe de alta parte, Altex mizeaza pe lansarea Playstation pe site intrucat afacerile companiei se vor dezvolta puternic in acest an pe segmentul on-line. De altfel, compania va lansa pe piata, in urmatoarele luni, un nou brand, exclusiv on-line, proiect denumit temporar "V3".
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an