Tehnologie care analizeaza impactul emotional al emisiunilor TV
Data publicarii: 19-03-2007 | MediaJaponezii au anuntat ca vor lansa o tehnologie prin care se poate masura impactul emotional al unei emisiuni TV, a unei reclame publicitare sau a unui site pe internet, informeaza AFP. Noua tehnologie, dezvoltata de o filiala a gigantului de telecomunicatii NTT, are la baza un sistem care analizeaza miscarea ochilor. Astfel, pe baza unei masuratori comportamentale si psihologice a privirii noul sistem poate descoperii gradului de interes pe care il are telespectatorul atunci cand se uita la TV.
Totodata, sistemul poate sa testeze impactul designului unui nou produs care este prezentat pe ecran. Programul produs de NTT va permite, advertiserilor, producatorilor de programe de televiziune, designerilor si creatorilor de site-uri sa determine in mod stiintific punctele tari si lacunele lucrarilor lor.
Integral in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România