Tehnologie care analizeaza impactul emotional al emisiunilor TV
Data publicarii: 19-03-2007 | MediaJaponezii au anuntat ca vor lansa o tehnologie prin care se poate masura impactul emotional al unei emisiuni TV, a unei reclame publicitare sau a unui site pe internet, informeaza AFP. Noua tehnologie, dezvoltata de o filiala a gigantului de telecomunicatii NTT, are la baza un sistem care analizeaza miscarea ochilor. Astfel, pe baza unei masuratori comportamentale si psihologice a privirii noul sistem poate descoperii gradului de interes pe care il are telespectatorul atunci cand se uita la TV.
Totodata, sistemul poate sa testeze impactul designului unui nou produs care este prezentat pe ecran. Programul produs de NTT va permite, advertiserilor, producatorilor de programe de televiziune, designerilor si creatorilor de site-uri sa determine in mod stiintific punctele tari si lacunele lucrarilor lor.
Integral in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut