Romtelecom cumpara tacerea mass media
Data publicarii: 20-03-2007 | MediaContractele de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.R.L. cu o parte a mass media le interzice institutiilor de informare in masa sa afecteze "sub orice forma" imaginea Romtelecom S.A, clientul Mediacom. Asta in timp ce Constitutia Romaniei garanteaza dreptul cetatenilor la informatiile de interes public si obliga mijloacele de informare in masa, publice si private, sa asigure informarea corecta a opiniei publice, noteaza Curentul.
Romtelecom S.A. isi asigura o imagine imaculata prin intermediul contractelor de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A cu mass media. Prin actele semnate de agentia de media planning, mijloacele de informare in masa se angajeaza sa nu divulge informatii compromitatoare la adresa Romtelecom si sa inlature prin orice mijloace eventualele informatii care ar atinge interesele Romtelecom S.A.
Desi ar trebui sa se opreasca la spatiul inchiriat pentru publicitate, clauzele din contractele incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A. cu o parte a mass media influenteaza in favoarea partenerilor de afaceri a Mediacom informatiile servite cetatenilor, lucru care ridica semne de intrebare referitoare la libertatea de exprimare si independenta mass media.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări