Romtelecom cumpara tacerea mass media
Data publicarii: 20-03-2007 | MediaContractele de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.R.L. cu o parte a mass media le interzice institutiilor de informare in masa sa afecteze "sub orice forma" imaginea Romtelecom S.A, clientul Mediacom. Asta in timp ce Constitutia Romaniei garanteaza dreptul cetatenilor la informatiile de interes public si obliga mijloacele de informare in masa, publice si private, sa asigure informarea corecta a opiniei publice, noteaza Curentul.
Romtelecom S.A. isi asigura o imagine imaculata prin intermediul contractelor de publicitate incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A cu mass media. Prin actele semnate de agentia de media planning, mijloacele de informare in masa se angajeaza sa nu divulge informatii compromitatoare la adresa Romtelecom si sa inlature prin orice mijloace eventualele informatii care ar atinge interesele Romtelecom S.A.
Desi ar trebui sa se opreasca la spatiul inchiriat pentru publicitate, clauzele din contractele incheiate de S.C. Mediacom Romania S.A. cu o parte a mass media influenteaza in favoarea partenerilor de afaceri a Mediacom informatiile servite cetatenilor, lucru care ridica semne de intrebare referitoare la libertatea de exprimare si independenta mass media.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri