Traseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi deviat pentru protejarea siturilor
Data publicarii: 21-03-2007 | EconomieTraseul autostrazii Bucuresti-Brasov ar putea fi usor deviat pentru protejarea siturilor descoperite de arheologii din Prahova, dar graficul lucrarilor nu va fi afectat de aceasta masura, au declarat surse din cadrul Ministerul Transporturilor. Lucrarile au fost sistate pe o portiune de 400 de metri insa firma de constructii a reluat lucrarile pe o alta portiune, astfel incat sa nu fie afectat graficul stabilit. In acest moment, lucrarile se fac pe mai multe segmente insumand 42 km. Potrivit reprezentantilor Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Lucrarilor, lucrarile vor continua, urmand sa fie ocolite siturile arheologice, insa acest lucru nu va influenta proiectul si graficul lucrarilor.
La randul sau, patronul fimei Euroconstruct, Dan Besciu, a confirmat faptul ca graficul lucrarilor nu a fost afectat de descoperirea celor doua situri. "Lucrarile la autostrada continua pe celelalte portiuni, astfel incat graficul nu a fost afectat. Au fost sistate doar pe o portiune de 400 de metri. Asteptam ca cei de la Muzeul de Arheologie sa se pronunte", a explicat Dan Besciu.
Ministrul transporturilor Radu Berceanu a inaugurat la mijlocul lunii martie lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov, pe tronsonul cuprins intre kilometrul 19 si 62, Moara Vlasiei-Ploiesti. Tronsonul va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestei portiuni de autostrada se va lucra simultan pe trei santiere si vor fi utilizate 462 de mii de tone de mixturi asfaltice si 168 de mii de metri de parametru metalic. Acest tronson va avea patru noduri rutiere si 17 pasaje rutiere, iar in dreptul localitatilor, pe marginea carosabilului vor fi montate panouri fonoabsorbante. Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti al Autostrazii Bucuresti-Brasov va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta.
Pentru executarea lucrarilor la autostrada Bucuresti-Brasov, cele trei firme din consortiul Eurocontruct au impartit tronsonul, urmand ca fiecare sa lucreze in paralel. Potrivit declaratiilor patronului Euroconstruct Trading 98 SRL, Dan Besciu, firma sa va construi portiunea situata intre kilometrii 19,5 si 31,6, firma PA&CO International intre kilometrii 31,6 si 42,6, iar compania UMB Spedition intre kilometri 42,6 si 62. Dan Besciu este de parere ca se va reusi finalizarea tronsonului cuprins intre kilometri 19,5 si 62 inainte de data stabilita in contract, respectiv martie 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri