Euro Channel, noul post non-comercial de televiziune
Data publicarii: 23-03-2007 | MediaDe la ideea unei case de productie pana la un post de televiziune european precum Euro Channel, investitia a fost destul de mare, dar cum "televiziunea este un sport scump, care are nevoie de gandire pozitiva", proiectul, care a luat nastere in luna august anul trecut, se va materializa pe 25 martie. "Nu promovam sex, cuvinte urate, sange sau violenta", a precizat Nikos Konstantinidis, investitorul in acest proiect. Euro Channel isi propune sa ofere telespectatorului roman o grila de programe inedita, axata pe procesul de post-integrare a Romaniei in Uniunea Europeana. Toate formatele de emisiune sunt productii proprii.
Echipa are deocamdata 40 de persoane, urmand ca dupa minim trei luni, cand va fi aprobata cea de-a doua grila de programe, sa apara pe post si vedete autohtone, dar si tineri jurnalisti care vor fi ajutati sa se afirme. Initiativa economica apartine investitorului Nikos Konstantinidis, care in paralel cu postul de televiziune are dezvoltate si alte afaceri, de unde imprumuta capital. Intregul set de emisiuni va fi difuzat la nivel national numai prin intermediul televiziunii digitale Dolce.
Proiectul implica si mari riscuri, riscuri asumate, dupa cum zic reprezentantii Euro Channel. Si asta mai ales pentru ca peste cateva luni, datorita noii grile de programe, postul TV se va rebrandui si se va alinia celorlalte posturi TV, mai mult sau mai putin comerciale. Targetul noului post de televiziune se incadreaza intre 16-65 ani, iar sloganul, "Europa la tine acasa".
Euro Channel nu va avea deocamdata un buletin informativ cu stiri interne, acestea fiind inlocuite de cele externe, informatii prelucrate in colaborare cu Reuters. Dintre emisiunile din actuala grila de programe fac parte Info Europa, Euro Parlament, Euro Zapping, Europa Azi, Ghid European, Univers Europa, Accente culturale, Tehnologica, Expo Time si Euro Music.
Lansarea Euro Channel va avea loc in Sala Mare a Ateneului Roman, unde vor concerta artisti consacrati din Romania si Grecia, acompaniati de Orchestra Euro Channel.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut