Vorbesti gratis daca accepti publicitate pe mobil
Data publicarii: 27-03-2007 | MediaIn Marea Britanie, convorbirile si mesajele scrise vor fi gratuite, din vara, pentru cei pe care nu-i deranjeaza publicitatea primita pe telefon, aflam din Cotidianul. Adolescentii din Marea Britanie vor dispune, incepind din vara acestui an, de un nou serviciu care va oferi convorbiri si mesaje scrise gratuite, daca vor fi dispusi sa primeasca reclame pe telefoanele mobile, transmite mediaguardian.co.uk, citat de Mediafax.
Blyk, compania care dezvolta acest serviciu, care este condusa de fostul presedinte al societatii Finnish, divizie a Nokia, urmeaza sa anunte semnarea unor contracte cu companii dornice de publicitate precum Coca-Cola, L'Oreal si Buena Vista, divizie a Disney.
Parteneriat cu Orange
Compania Blyk, care are ca target tinerii cu virste cuprinse intre 16 si 24 de ani, ar putea semna un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila Orange, pentru a-si dezvolta serviciul prin reteaua sa. Reprezentantii Orange nu au dorit sa faca nici un fel de declaratii.
Faptul ca tinerii se declara din ce in ce mai interesati de tehnologiile de telefonie mobila, face acest domeniu extrem de atractiv pentru investitori.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări