Vorbesti gratis daca accepti publicitate pe mobil
Data publicarii: 27-03-2007 | MediaIn Marea Britanie, convorbirile si mesajele scrise vor fi gratuite, din vara, pentru cei pe care nu-i deranjeaza publicitatea primita pe telefon, aflam din Cotidianul. Adolescentii din Marea Britanie vor dispune, incepind din vara acestui an, de un nou serviciu care va oferi convorbiri si mesaje scrise gratuite, daca vor fi dispusi sa primeasca reclame pe telefoanele mobile, transmite mediaguardian.co.uk, citat de Mediafax.
Blyk, compania care dezvolta acest serviciu, care este condusa de fostul presedinte al societatii Finnish, divizie a Nokia, urmeaza sa anunte semnarea unor contracte cu companii dornice de publicitate precum Coca-Cola, L'Oreal si Buena Vista, divizie a Disney.
Parteneriat cu Orange
Compania Blyk, care are ca target tinerii cu virste cuprinse intre 16 si 24 de ani, ar putea semna un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila Orange, pentru a-si dezvolta serviciul prin reteaua sa. Reprezentantii Orange nu au dorit sa faca nici un fel de declaratii.
Faptul ca tinerii se declara din ce in ce mai interesati de tehnologiile de telefonie mobila, face acest domeniu extrem de atractiv pentru investitori.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri