Vorbesti gratis daca accepti publicitate pe mobil
Data publicarii: 27-03-2007 | MediaIn Marea Britanie, convorbirile si mesajele scrise vor fi gratuite, din vara, pentru cei pe care nu-i deranjeaza publicitatea primita pe telefon, aflam din Cotidianul. Adolescentii din Marea Britanie vor dispune, incepind din vara acestui an, de un nou serviciu care va oferi convorbiri si mesaje scrise gratuite, daca vor fi dispusi sa primeasca reclame pe telefoanele mobile, transmite mediaguardian.co.uk, citat de Mediafax.
Blyk, compania care dezvolta acest serviciu, care este condusa de fostul presedinte al societatii Finnish, divizie a Nokia, urmeaza sa anunte semnarea unor contracte cu companii dornice de publicitate precum Coca-Cola, L'Oreal si Buena Vista, divizie a Disney.
Parteneriat cu Orange
Compania Blyk, care are ca target tinerii cu virste cuprinse intre 16 si 24 de ani, ar putea semna un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila Orange, pentru a-si dezvolta serviciul prin reteaua sa. Reprezentantii Orange nu au dorit sa faca nici un fel de declaratii.
Faptul ca tinerii se declara din ce in ce mai interesati de tehnologiile de telefonie mobila, face acest domeniu extrem de atractiv pentru investitori.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză