Produse de securitate IT romanesti in magazinele din Canada
Data publicarii: 29-03-2007 | IT&CBitDefender, divizia de securitate informatica a Grupului Softwin, a semnat un acord de parteneriat cu lantul retail Staples, in urma caruia produsele romanesti de securitate vor fi prezente la loc de cinste pe rafturile magazinelor Staples Business Depot si Bureau En Gros, pe care acest nou partener le detine in Canada, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Staples este considerat un partener strategic, acesta fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Canada, cu o prezenta extinsa la nivel local. Compania detine peste 270 de magazine si in plus activeaza si in comertul online.
"Acest acord ne permite sa ne extindem puternic prezenta in Canada si va contribui in mare masura la atingerea obiectivelor in aceasta tara. Ne bazam pe modelele de succes ale dezvoltarii BitDefender in tarile din vestul Europei si in SUA", a declarat Kirk Matsuo, Director Vanzari Retail BitDefender pentru America de Nord.
Cele 270 de locatii Staples din Canada se adauga celor peste 5.000 de magazine in care BitDefender este deja prezent pe cinci continente, ceea ce face din BitDefender cel mai raspandit produs romanesc in lume. Nici un alt produs romanesc nu a atins pana in prezent o astfel de raspandire geografica. Inca din anul 2005, BitDefender s-a plasat pe locul 6 la nivel mondial pe segmentul consumer si a inregistrat cea mai rapida crestere a veniturilor din industria antivirus (conform IDC).
Pe piata nord-americana, compania a semnat anul trecut un parteneriat de amploare cu lantul Tech Data; in prezent, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numara mari magazine precum Office Depot, Fry's sau CompUSA. BitDefender este prezent in circa 1.500 de hyper-marketuri din SUA.
Anul trecut BitDefender s-a clasat pe locul patru pe piata de retail din Germania. In plus, BitDefender este unul dintre cele mai bine vandute produse de securitate pe piata franceza, fiind prezent in aceasta tara in peste 90% din marile magazine: FNAC, Cora, Carrefour, Auchan si altele. Din analizele interne ale BitDefender rezulta cresteri spectaculoase anul trecut si pe pietele de retail din Noua Zeelanda (prin reteaua Noel Leeming), Africa de Sud (prin reteaua Incredible Connection si prin HIFI Corp), Chile si alte tari latino-americane (prin GTC Group - Ripley, Microplay, Paris) precum si in Australia.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză