Produse de securitate IT romanesti in magazinele din Canada
Data publicarii: 29-03-2007 | IT&CBitDefender, divizia de securitate informatica a Grupului Softwin, a semnat un acord de parteneriat cu lantul retail Staples, in urma caruia produsele romanesti de securitate vor fi prezente la loc de cinste pe rafturile magazinelor Staples Business Depot si Bureau En Gros, pe care acest nou partener le detine in Canada, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Staples este considerat un partener strategic, acesta fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Canada, cu o prezenta extinsa la nivel local. Compania detine peste 270 de magazine si in plus activeaza si in comertul online.
"Acest acord ne permite sa ne extindem puternic prezenta in Canada si va contribui in mare masura la atingerea obiectivelor in aceasta tara. Ne bazam pe modelele de succes ale dezvoltarii BitDefender in tarile din vestul Europei si in SUA", a declarat Kirk Matsuo, Director Vanzari Retail BitDefender pentru America de Nord.
Cele 270 de locatii Staples din Canada se adauga celor peste 5.000 de magazine in care BitDefender este deja prezent pe cinci continente, ceea ce face din BitDefender cel mai raspandit produs romanesc in lume. Nici un alt produs romanesc nu a atins pana in prezent o astfel de raspandire geografica. Inca din anul 2005, BitDefender s-a plasat pe locul 6 la nivel mondial pe segmentul consumer si a inregistrat cea mai rapida crestere a veniturilor din industria antivirus (conform IDC).
Pe piata nord-americana, compania a semnat anul trecut un parteneriat de amploare cu lantul Tech Data; in prezent, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numara mari magazine precum Office Depot, Fry's sau CompUSA. BitDefender este prezent in circa 1.500 de hyper-marketuri din SUA.
Anul trecut BitDefender s-a clasat pe locul patru pe piata de retail din Germania. In plus, BitDefender este unul dintre cele mai bine vandute produse de securitate pe piata franceza, fiind prezent in aceasta tara in peste 90% din marile magazine: FNAC, Cora, Carrefour, Auchan si altele. Din analizele interne ale BitDefender rezulta cresteri spectaculoase anul trecut si pe pietele de retail din Noua Zeelanda (prin reteaua Noel Leeming), Africa de Sud (prin reteaua Incredible Connection si prin HIFI Corp), Chile si alte tari latino-americane (prin GTC Group - Ripley, Microplay, Paris) precum si in Australia.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall