Basescu, Algocalmin si Arctic - marci autohtone premiate de romani
Data publicarii: 30-03-2007 | MediaAcestea sunt doar cateva dintre brandurile, speciale prin faptul ca sunt specific autohtone, care au fost desemnate ca fiind cele mai de incredere marci de catre romani, la categoriile personalitati politice, analgezice si electrocasnice. Prin organizarea, pentru prima oara in tara noastra, a studiului Trusted Brands Romania, Reader's Digest (trust media international, prezent pe piata romaneasca din noiembrie 2005), urmareste sa identifice acele marci in care romanii au cea mai mare incredere, prin evaluarea perceptiilor acestora asupra brandurilor nominalizate.
Avand ca scop o mai buna intelegere a motivelor pentru care consumatorii isi arata increderea intr-o anumita marca, in detrimentul alteia, aceasta analiza a pornit, conform directoarei Reader's Digest Romania, Arina Toparcean, de la ideea ca, in general, consumatorii "stabilesc un raport personal cu marca de produs". Astfel, contactul dintre consumator si produs se ridica mai presus de o simpla legatura functionala, bazata pe simple atribute utilitare, cu produsul sau serviciul respectiv.
Lupta Vodafone-Orange este stransa (si) la increderea consumatorilor
Marcile care au iesit castigatoare la celelalte 34 de categorii ale studiului Trusted Brands Romania sunt: BCR, Asirom, Vodafone si Orange, Mercedes, Visa, Eurovita, Nurofen, Avon, Nivea, Jacobs, Milka, Prigat, Coca-Cola, Danone, Nike, RDS, IBM, Nokia, Sony, Petrom, Head & Shoulders, Dove, Nestle, Untdelemn de la Bunica, Rama, Knorr, Borsec, Pedigree, Ariel, Metro, Atlassib, Europa FM, Jurnalul National, Pro TV, toate acestea fiind premiate in cadrul galei din 28 martie.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an