Basescu, Algocalmin si Arctic - marci autohtone premiate de romani
Data publicarii: 30-03-2007 | MediaAcestea sunt doar cateva dintre brandurile, speciale prin faptul ca sunt specific autohtone, care au fost desemnate ca fiind cele mai de incredere marci de catre romani, la categoriile personalitati politice, analgezice si electrocasnice. Prin organizarea, pentru prima oara in tara noastra, a studiului Trusted Brands Romania, Reader's Digest (trust media international, prezent pe piata romaneasca din noiembrie 2005), urmareste sa identifice acele marci in care romanii au cea mai mare incredere, prin evaluarea perceptiilor acestora asupra brandurilor nominalizate.
Avand ca scop o mai buna intelegere a motivelor pentru care consumatorii isi arata increderea intr-o anumita marca, in detrimentul alteia, aceasta analiza a pornit, conform directoarei Reader's Digest Romania, Arina Toparcean, de la ideea ca, in general, consumatorii "stabilesc un raport personal cu marca de produs". Astfel, contactul dintre consumator si produs se ridica mai presus de o simpla legatura functionala, bazata pe simple atribute utilitare, cu produsul sau serviciul respectiv.
Lupta Vodafone-Orange este stransa (si) la increderea consumatorilor
Marcile care au iesit castigatoare la celelalte 34 de categorii ale studiului Trusted Brands Romania sunt: BCR, Asirom, Vodafone si Orange, Mercedes, Visa, Eurovita, Nurofen, Avon, Nivea, Jacobs, Milka, Prigat, Coca-Cola, Danone, Nike, RDS, IBM, Nokia, Sony, Petrom, Head & Shoulders, Dove, Nestle, Untdelemn de la Bunica, Rama, Knorr, Borsec, Pedigree, Ariel, Metro, Atlassib, Europa FM, Jurnalul National, Pro TV, toate acestea fiind premiate in cadrul galei din 28 martie.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut