Carrefour vrea sa deschida 9 hipermarket-uri in doi ani
Data publicarii: 30-03-2007 | AfaceriCompania Carrefour a anuntat ca isi va continua expansiunea in Romania intr-un ritm foarte alert, pe segmentul hipermarket-urilor. Practic, numarul magazinelor retelei va creste cu 128%, in numai doi ani. "Incepand din acest an si pana in 2008 vor fi deschise nu mai putin de noua hipermarket-uri. Investitia medie pentru un magazin este de 20 de milioane de euro", a declarat ieri Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour.
In 2007, Carrefour va deschide magazine in centrul Bucurestiului (zona Unirii, in spatiul preluat de la societatea Univers'all), la Iasi (doua hipermarket-uri) si la Cluj. Locatiile pentru 2008 sunt: Bucuresti (pe soseaua Vitan Barzesti), Oradea (pe DN 79, Calea Aradului), Arad (Calea Aurel Vlaicu), Pitesti (la intrarea in localitate dinspre Bucuresti), Suceava (in zona centrala a orasului).
Investitiile Carrefour in cele sapte magazine care functioneaza deja in Romania (patru in Bucuresti si cate unul in Ploiesti, Constanta si Brasov) depasesc 220 de milioane de euro. Deocamdata, strategia de expansiune a companiei se concentreaza pe segmentul hipermarket-urilor, dar nu este exclusa pe viitor infiintarea de supermarket-uri de tipul magazinelor GB (Belgia) sau GS (Italia). "Momentan ne concentram pe formatul de hipermarket. Cand vom avea o schimbare de strategie, va vom tine la curent", a spus Andreea Mihai.
Integral in Romania Libera
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză