Heineken Romania a vandut cu 20% mai multa bere, in 2006

Data publicarii: 30-03-2007 | Afaceri

Heineken Romania a realizat in 2006 o cifra de afaceri cu 24% mai mare decat decat in 2005, si-a sporit vanzarile de bere cu o cincime si si-a pastrat pozitia de lider pe piata  de profil autohtona, a declarat presedintele companiei, Edwin Botterman. Presedintele Edwin Botterman a anuntat ca Brau Union si-a schimbat, de luna aceasta, numele in Heineken Romania. "Schimbarea numelui este un instrument prin care implementam valorile companiei. Am ales aceasta varianta, pentru ca Heineken a fost cea mai bine vanduta marca a companiei", a spus Botterman.

Acesta a precizat ca anul 2006 a adus o schimbarea pozitiva majora in ceea ce priveste tendinta de crestere a companiei.

"Heineken Romania a vandut 4, 3 milioane de hectolitri de bere, in 2006, ceea ce inseamna o crestere a volumului cu 20%", a mentionat presedintele companiei.

In 2006, piata berii din Romania a crescut cu 17 % si aceasta evolutie s-a simtit la nivelul vanzarilor Heineken Romania.

"In general, toate marcile au crescut in volum mai mult decat cresterea pietei", a  spus directorul comercial Heineken Romania, Marius Melesteu.

In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.300 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: