Heineken Romania a vandut cu 20% mai multa bere, in 2006
Data publicarii: 30-03-2007 | AfaceriHeineken Romania a realizat in 2006 o cifra de afaceri cu 24% mai mare decat decat in 2005, si-a sporit vanzarile de bere cu o cincime si si-a pastrat pozitia de lider pe piata de profil autohtona, a declarat presedintele companiei, Edwin Botterman. Presedintele Edwin Botterman a anuntat ca Brau Union si-a schimbat, de luna aceasta, numele in Heineken Romania. "Schimbarea numelui este un instrument prin care implementam valorile companiei. Am ales aceasta varianta, pentru ca Heineken a fost cea mai bine vanduta marca a companiei", a spus Botterman.
Acesta a precizat ca anul 2006 a adus o schimbarea pozitiva majora in ceea ce priveste tendinta de crestere a companiei.
"Heineken Romania a vandut 4, 3 milioane de hectolitri de bere, in 2006, ceea ce inseamna o crestere a volumului cu 20%", a mentionat presedintele companiei.
In 2006, piata berii din Romania a crescut cu 17 % si aceasta evolutie s-a simtit la nivelul vanzarilor Heineken Romania.
"In general, toate marcile au crescut in volum mai mult decat cresterea pietei", a spus directorul comercial Heineken Romania, Marius Melesteu.
In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.300 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză