Heineken Romania a vandut cu 20% mai multa bere, in 2006
Data publicarii: 30-03-2007 | AfaceriHeineken Romania a realizat in 2006 o cifra de afaceri cu 24% mai mare decat decat in 2005, si-a sporit vanzarile de bere cu o cincime si si-a pastrat pozitia de lider pe piata de profil autohtona, a declarat presedintele companiei, Edwin Botterman. Presedintele Edwin Botterman a anuntat ca Brau Union si-a schimbat, de luna aceasta, numele in Heineken Romania. "Schimbarea numelui este un instrument prin care implementam valorile companiei. Am ales aceasta varianta, pentru ca Heineken a fost cea mai bine vanduta marca a companiei", a spus Botterman.
Acesta a precizat ca anul 2006 a adus o schimbarea pozitiva majora in ceea ce priveste tendinta de crestere a companiei.
"Heineken Romania a vandut 4, 3 milioane de hectolitri de bere, in 2006, ceea ce inseamna o crestere a volumului cu 20%", a mentionat presedintele companiei.
In 2006, piata berii din Romania a crescut cu 17 % si aceasta evolutie s-a simtit la nivelul vanzarilor Heineken Romania.
"In general, toate marcile au crescut in volum mai mult decat cresterea pietei", a spus directorul comercial Heineken Romania, Marius Melesteu.
In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.300 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări