Cataloagele online sunt mai reprezentative pentru clienti decat cele traditionale
Data publicarii: 30-03-2007 | AfaceriPortalurile de intermediere a afacerilor (networking sau matching) ofera servicii complexe si mai reprezentative pentru clienti fata de cataloagele in format print, datorita accesului la banda larga, a declarat, vineri, directorul PagiBiz, Sorin Barsan.
"Aceste site-uri se adreseaza aproape in exclusivitate intreprinzatorilor din IMM-urilor care doresc sa isi extinda afacerile cu solutii informatice usor de utilizat, bazate pe internet, si care pot fi folosite cu succes de catre persoane care nu au pregatire tehnica in domeniul IT", a spus Barsan.
Investitia in constructia unui astfel de portal de intermediere este relativ mica, intre 3000 si 5000 de euro, iar "grupul tinta este undeva pana in 5% din totalul IMM-urilor din Romania (peste 500.000 de mici firme)", a explicat directorul PagiBiz. In spatele site-ului se afla o baza de date complexa destinata acoperirii identitatii investitorului si asigurarii tuturor filtrelor necesare in alegerea unei posibile afaceri de succes.
"Maturitatea unui astfel de site se atinge dupa un an si trebuie sa asigure in jur de 20 - 30 contacte, adica cereri de finantare, pe luna intre antreprenori si investitori", a declarat creatorul portalului BizAngels din Romania, Mihai Andrei. "Investitorii sunt in cautare de idei si proiecte inovative ce pot fi oferite de antreprenori carora le lipsesc fondurile suficiente pentru pornirea afacerii", a explicat Andrei.
Potrivit lui Andrei, in general 80% din proiectele antreprenoriale de pe un site de intermediere sunt fara succes, insa restul de 20% are o sansa uriasa de a deveni o afacere buna. Cele mai solicitate domenii pentru portalurile de intermediere a afacerilor si serviciilor online de business sunt imobiliarele, turismul si afacerile cu computere ori software. Desi nu exista inca statistici clare, cei mai multi antreprenori interesati de astfel de intermedieri se gasesc in Bucuresti si Transilvania-Banat, intr-o proportie cumulata de aproximativ 65%, a spus Barsan.
Intermedierile online intre intreprinzatori si solutiile personalizate pentru firme mici sunt extrem de populare in Marea Britanie si in regiunea Veneto din Nord-Estul Italiei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut