Bricostore deschide in toamna un magazin in Pitesti, investitie de 10 milioane euro
Data publicarii: Astazi, 02-08-2007 | AfaceriBricostore Romania, filiala romaneasca a retailerului francez de bricolaj Bricostore, a investit zece milioane euro intr-un magazin in Pitesti care va fi inaugurat in toamna si intentioneaza sa mai deschida trei magazine noi in 2008, au declarat reprezentantii companiei. "In toamna acestui an va fi inaugurat un magazin Bricostore la Pitesti ce va avea o suprafata de aproximativ 10.000 metri patrati, investitia ridicandu-se la aporximativ 10 milioane de euro. Urmatoarele inaugurari vor avea loc incepand cu anul 2008, cand vom deschide trei noi magazine Bricostore", au adaugat reprezentantii Bricostore.
Pentru amplasarea noilor magazine oficialii Bricostore iau in calcul zona geografica in care se situeaza, specificul acesteia si dinamica economica a orasului. Sunt vizate in primul rand orasele cu o populatie de peste 200.000 de locuitori, cum ar fi Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Bacau si Iasi. Pe termen mediu si lung vor putea intra in strategia de extindere a retelei si orase mai mici, prin formate mai reduse de magazine.
Bricostore are ca strategie inaugurarea de noi magazine in marile centre comerciale, unde sunt deschise si hipermarketuri, magazine de mobila, electrocasnice si sisteme IT.
Anul trecut cifra de afaceri a Bricostore Romania a crescut cu 25%, datorita in principal dezvoltarii pietei imobiliare.
Retailerul francez de bricolaj face parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta.
Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 17 magazine. Icepand cu anul, in Romania au intrat trei mari jucatori pe piata de profil si anume bauMax, Mr. Bricolage si Hornbach.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial