Toyota urca pe primul loc in topul brandurilor auto
Data publicarii: 13-08-2007 | AutoTopul 100 Global Brands intocmit de Interbrand cuprinde 11 branduri auto, ceea ce reprezinta o cota destul de mare pentru industria in sine. Dintre producatorii auto, cea mai spectaculoasa crestere in clasament a inregistrat-o in acest an Toyota, de 15%, dar cea mai mare crestere, in general, a fost cea a marcii Audi cu 17%. Primul producator auto la nivel mondial, Toyota se afla pe primul loc si in topul brandurilor, cu o valoare de 32 de miliarde de dolari.
Pe locul 2, in clasamentul brandurilor auto, se afla Mercedes Benz, cu 23,5 miliarde de dolari.
Studiul arata o crestere importanta si pentru cei de la BMW. Japonezii revin in top cu Honda care se afla pe locul 19 in topul general al marcilor, cu o valoare a afacerii de aproximativ 18 miliarde de dolari.
Urmatoarea clasata in topul auto mondial este Ford, cu o scadere de 19% a valorii companiei, fiind un exemplu negative pentru eforturile de imbunatatire a brandului.
Urmatoarele locuri in clasamentul auto sunt ocupate de VW si Audi cu 6,5 respectiv 4,8 miliarde de dolari. Urmeaza in ordine marca Hyundai pe locul 8 in top zece auto si pozitia 72 in topul global, cu o valoare de 4,45 miliarde de dolari.
Hyundai este urmata de Porsche si Lexus care ocupa locul 91 in general. In top 100 al marcilor se mai afla si Nissan, aproape de ultimele pozitii, respectiv pe locul 98.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză