Produsele high tech se transforma in bijuterii
Data publicarii: 01-11-2007 | IT&CPana nu demult au fost rezevrate doar unui public avizat. Acum aparatele foto digitale, cititoarele MP3 si alte gadgeturi USB au din ce in ce mai mula grija de aspectul lor pentru a seduce un public cat mai larg. Stralucitoare, cu linii cat mai indraznete, produse din materiale nobile si cu un aspect sic...produsele high-tech devin accesorii ce se inscriu in trendurile modei.
Obiectivele producatorilor nu mai este de a se adresa doar cunoscatorilor, ci tuturor celor care sunt in cautare de produse elegante, adaptate nevoilor lor si care sa le permita sa iasa in evidenta.
Un studiu realizat anul trecut pentru Le Figaro a confirmat faptul ca femeile utilizeaza din ce in ce mai mult produsele multimedia. Maestrii luxului au dorit imediat sa atraga aceasta categorie de public. Imediat, Louis Vuitton a scos un etui pentru iPod, iar Cartier a incrustat numele sau pe un stick USB. Producatorii creeaza rpoduse care seamana din ce in ce mai mult cu niste bijuterii decat cu gadgeturi digitale. Unii creeaza editii limitate cum e cazul firmei Minox care a scos pe piata un aparat foto placat cu aur sau cazul firmei Nokia care a realizat Sirocco Gold suflat cu aur de 24 de carate. Multe firme s-au asociat cu producatori celebri de moda pentru a scoate astfel de produse: LG cu Prada, Motorola cu Dolce &Gabbana, Samsung cu Armani.
Insa nu toti producatorii se gandesc la lux. Multi vor sa creeze produse la un pret accesibil dar care sa aiba un aspect foarte atragator, asa cum este cazul Sony Vaio in mai multe culori sau Mio de la Asus conceput cu exigenta in materie de design.
Marile nume al fotografiei digitale Canon, Nikon si Sony s-au adaptat la gusturile femeilor. Un exemplu este Samsung i70 cu o carcasa din otel inoxidabil, in trei variante de culoare(roz, negru sau argintiu), cu motive artistice de mare clasa, 7 megapixeli si un stabilizator de imagine. Apple, LG si HTC mizeaza pe produse extraplate cu touchscreen, in timp ce gama Prism de la Nokia contine mobile de culoare neagra ale carei striatii amintesc de fatetele unui diamant.
Si playerele mobile evolueaza. O dovada in acest sens este NW-E010 de la Sony care poate fi considerat un ruj sau o bijuterie in acelasi timp, el fiind incrustat cu cristale. Adevarate bijuterii sunt cheile miniaturale USB de la Philips argintate si ornate cu cristale ce au o capacitate de 1G. In aceasta tendinta se inscriu si computerele portabile. Portege R500 de la Toshiba a carei carcasa are cristale incrustate este un exemplu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză









