BRD a ajuns la unitatea cu numarul 500
Data publicarii: Astazi, 30-08-2006Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate, programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa fel incat sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea unor proiecte unice in interiorul grupului Societe Generale, precum agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata « BRD 24h », agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si BRD Cafe.
Dupa lansarea programului, densificarea retelei BRD - Groupe Societe Generale a cunoscut o dinamica sustinuta ; daca la 31 decembrie 2004, BRD numara 212 unitati, un an mai tarziu banca avea deja 326 de agentii, iar la 30 iunie 2006, numarul acestora atingea 441.
«Dezvoltarea retelei BRD reprezinta un important efort investitional si logistic, un proiect desfasurat intr-un ritm alert, care a putut fi implementat datorita calitatii echipelor BRD implicate », a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD - Groupe Societe Generale.
« In octombrie 2004, o data cu lansarea noului concept "BRD Express" si cu deschiderea simultana a 33 de noi agentii, banca noastra a relansat pentru intreaga comunitate bancara conceptul de banca de proximitate. Incepand cu 2005, toate bancile, ca la un semnal, si-au revazut strategia de dezvoltare. BRD a reusit sa stimuleze dezvoltarea bancii de retail in Romania si sa arate sensul in retail pentru piata bancara romaneasca. Dispunem astazi de cea mai mare retea bancara din Romania, cu o dinamica si o rentabilitate in acord cu strategia noastra» a declarat Sorin-Mihai Popa, Directorul General adjunct al BRD - Groupe Societe Generale, coordonatorul retelei de unitati a BRD si al activitatilor comerciale si de retail ale bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut