Serviceurile reclama Euroins pentru neplata daunelor
Data publicarii: 14-11-2012 | Finante-Banci
Asociatia Societatilor de Service Auto Independente avertizeaza asiguratii/pagubitii societatii de asigurari EUROINS Romania Asigurare Reasigurare SA asupra faptului ca serviciile de despagubire ale acestei societati s-au depreciat intr-un mod ingrijorator, aceasta societate de asigurari inregistreaza mari intarzieri la plata daunelor, iar aceasta situatie s-a agravat in ultimele luni.
Este de notorietate faptul ca in piata de asigurari din Romania sunt cativa asiguratori care platesc cu intarziere dosarele de dauna sau incearca prin tot felul de mijloace sa convinga pagubitii sa accepte sume de despagubire ridicol de mici, insuficiente efectuarii reparatiilor.Cu putinii bani obtinuti pentru despagubire, pagubitii vor fi obligati sa isi repare masinile in service-uri clandestine si neautorizate RAR.
Consecintele directe ale acestui sistem de despagubire sunt urmatoarele:
- - efectuarea reparatiilor autovehiculului "la negru”, in ateliere service clandestine si neautorizate RAR;
- - incuranjarea muncii "la negru”;
- - pericolul unei reparatii de proasta calitate, fara garantia lucrarii si prin care este pusa in pericol siguranta in trafic;
- - vaduvirea bugetul de stat cu sute de milioane de euro, prin neplata taxelor si impozitelor a service-urilor clandestine si neautorizate, service-uri auto care nu emit facturi de reparatie.
Cu toate acestea, situatia societatii EUROINS este una fara precedent pe piata romaneasca de asigurari, care pe langa neplata dosarelor de dauna, implementeaza in prezent plata despagubirii directe catre client, fara a tine cont de costurile reale de reparatie ale autovehiculelor avariate.
"In acest moment, cu mare greutate un asigurat/pagubit Euroins din Romania va putea gasi un service auto care sa ii accepte efectuarea reparatiilor in baza unei polite de asigurare emisa de catre aceasta societate” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
Desi problemele grave de neplata a daunelor au fost aduse la cunostiinta conducerii societatii EUROINS, aceasta pana in prezent, nu a luat masuri de corectare a acestora.
Recomandam tuturor soferilor auto ca inainte de a-si incheia o polita de asigurare auto sa viziteze pagina de reclamatii a fiecarei societati de asigurare si sa nu se lase amagiti de ofertele de pret ieftine ale unor societati de asigurari care "uita” sa isi onoreze obligatiile legale de despagubire.
"Majoritatea conventiilor de colaborare in vigoare, incheiate intre service-uri auto si EUROINS in prezent nu isi mai produc efectele, aceasta societate de asigurari inregistrand intarzieri uriase la plata catre service-urile auto partenere, iar clientul asigurat/pagubit va fi nevoit sa isi achite reparatia din propriul buzunar” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
In situatia in care EUROINS nu va intelege in cel mai scurt timp sa isi onoreze restantele de plata catre unitatile service, obligatii asumate prin contract de colaborare cu acestea, luam in calcul declansarea unei actiuni de protest in fata sediului central al EUROINS din Bucuresti.
Cristian Muntean, Director Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.)
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare