Serviceurile reclama Euroins pentru neplata daunelor
Data publicarii: 14-11-2012 | Finante-Banci
Asociatia Societatilor de Service Auto Independente avertizeaza asiguratii/pagubitii societatii de asigurari EUROINS Romania Asigurare Reasigurare SA asupra faptului ca serviciile de despagubire ale acestei societati s-au depreciat intr-un mod ingrijorator, aceasta societate de asigurari inregistreaza mari intarzieri la plata daunelor, iar aceasta situatie s-a agravat in ultimele luni.
Este de notorietate faptul ca in piata de asigurari din Romania sunt cativa asiguratori care platesc cu intarziere dosarele de dauna sau incearca prin tot felul de mijloace sa convinga pagubitii sa accepte sume de despagubire ridicol de mici, insuficiente efectuarii reparatiilor.Cu putinii bani obtinuti pentru despagubire, pagubitii vor fi obligati sa isi repare masinile in service-uri clandestine si neautorizate RAR.
Consecintele directe ale acestui sistem de despagubire sunt urmatoarele:
- - efectuarea reparatiilor autovehiculului "la negru”, in ateliere service clandestine si neautorizate RAR;
- - incuranjarea muncii "la negru”;
- - pericolul unei reparatii de proasta calitate, fara garantia lucrarii si prin care este pusa in pericol siguranta in trafic;
- - vaduvirea bugetul de stat cu sute de milioane de euro, prin neplata taxelor si impozitelor a service-urilor clandestine si neautorizate, service-uri auto care nu emit facturi de reparatie.
Cu toate acestea, situatia societatii EUROINS este una fara precedent pe piata romaneasca de asigurari, care pe langa neplata dosarelor de dauna, implementeaza in prezent plata despagubirii directe catre client, fara a tine cont de costurile reale de reparatie ale autovehiculelor avariate.
"In acest moment, cu mare greutate un asigurat/pagubit Euroins din Romania va putea gasi un service auto care sa ii accepte efectuarea reparatiilor in baza unei polite de asigurare emisa de catre aceasta societate” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
Desi problemele grave de neplata a daunelor au fost aduse la cunostiinta conducerii societatii EUROINS, aceasta pana in prezent, nu a luat masuri de corectare a acestora.
Recomandam tuturor soferilor auto ca inainte de a-si incheia o polita de asigurare auto sa viziteze pagina de reclamatii a fiecarei societati de asigurare si sa nu se lase amagiti de ofertele de pret ieftine ale unor societati de asigurari care "uita” sa isi onoreze obligatiile legale de despagubire.
"Majoritatea conventiilor de colaborare in vigoare, incheiate intre service-uri auto si EUROINS in prezent nu isi mai produc efectele, aceasta societate de asigurari inregistrand intarzieri uriase la plata catre service-urile auto partenere, iar clientul asigurat/pagubit va fi nevoit sa isi achite reparatia din propriul buzunar” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
In situatia in care EUROINS nu va intelege in cel mai scurt timp sa isi onoreze restantele de plata catre unitatile service, obligatii asumate prin contract de colaborare cu acestea, luam in calcul declansarea unei actiuni de protest in fata sediului central al EUROINS din Bucuresti.
Cristian Muntean, Director Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.)
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online