EUROINS Romania a platit in primele 9 luni ale anului despagubiri de peste 192 mil. lei
Data publicarii: 14-11-2012 | Finante-Banci
Ca urmare a mesajelor lansate la inceputul acestei saptamani si la solicitarea presei, EUROINS Romania transmite datele privind evolutia platii despagubirilor din ultima perioada. In primele 9 luni ale acestui an, compania a platit un numar de 35.623 de dosare de dauna (din care 34.826 de dosare de dauna auto), insemnand despagubiri in valoare de 192,8 mil. lei, cu 63,8 mil. lei mai mult decat in perioada similara a anului trecut si cu 3,8 mil. lei mai mult decat in intregul an 2011.
"Imbunatatirea serviciilor de plata a daunelor reprezinta unul dintre principalele obiective pe care EUROINS Romania le urmareste, iar cele mai recente date reflecta rezultatele eforturilor indreptate in aceasta directie”, declara Mihnea TOBESCU, CEO al EUROINS Romania.
Vezi acuzatiile Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente
In ceea ce priveste declaratiile reprezentantilor A.S.S.A.I, cu privire la faptul ca EUROINS Romania incurajeaza sistemul prin care despagubirile pentru RCA sunt platite inainte de efectuarea reparatiei, oficialii companiei declara:
"Conform Art. 50 alin.10 din Normele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, pagubitii au dreptul sa solicite plata despagubirii inainte de a efectua reparatia masinii, urmand sa utilizeze suma obtinuta pentru a-si repara masina in regie proprie”.
"Este asadar o optiune a clientului nostru pe care o respectam, iar sumele de despagubire sunt calculate conform preturilor prevazute in cataloagele de specialitate, astfel incat despagubirea primita sa-i permita asiguratului sa efectueze reparatiile”, a completat Mihnea TOBESCU.
Referitor la relatia companiei cu societatile de service auto din piata, reprezentantul EUROINS Romania declara:
"Alaturi de reprezentantii A.S.S.A.I. si A.C.O.D.A.R.E.N., vom continua sa imbunatatim continuu colaborarea noastra cu service-urile auto. Lucram, in acest moment, cu aproape 80 de unitati reparatoare din intreaga tara.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare