Cetelem si Flamingo lanseaza un card pentru creditele de consum
Data publicarii: 17-11-2006
Cetelem IFN SA si Flamingo Group vor lansa, saptamana viitoare, in parteneriat, un nou card de credit, in lei, Flanco-Cetelem, din familia Mastercard, destinat accesarii creditelor de consum, au anuntat cele doua companii, intr-un comunicat. "Utilizatorii acestui nou produs financiar primesc o oferta personalizata lunar, in functie de tranzactiile efectuate, beneficiind, totodata, de reduceri la achizitionarea produselor Flanco", se afirma in comunicat.
Compania de credite de consum Cetelem IFN SA a lansat deja, in cursul lunii septembrie, un card din familia Mastercard, denumit "Cardulescu". Cardul va fi oferit, la inceput, doar persoanelor care au incheiat anterior un contract de credit de consum cu Cetelem.
Cardul de credit destinat clientilor Cetelem poate fi folosit imediat dupa activare, oriunde este afisata sigla Mastercard. Cardul este in lei noi, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM. Dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile, iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%, se mai precizeaza in comunicatul Cetelem IFN SA.
Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%, potrivit informatiilor oferite de companie. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005, in urma unei tranzactii in valoare de aproximativ 40 milioane euro. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si lider in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.
Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Cetelem IFN SA a oferit finantare unui numar de peste un milion de persoane, in valoare de peste 330 milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 1000 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.
Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai, a atins, in primele sapte luni ale anului 2006, valoarea de 64 milioane euro, potrivit datelor companiei. Portofoliul de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere, prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum electrice-electrocasnice, mobila si IT.
Flamingo International, listata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), a afisat o pierdere de 6,6 milioane lei (aproximativ 1,8 milione euro) la noua luni, in timp ce in acelasi interval din 2005 avea un profit net de 455.038 lei.
Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 129 milioane lei (36,5 milioane euro), dupa primele noua luni din 2006, in scadere usoara, cu 0,92% comparativ cu rezultatul de 130,2 milioane lei, afisat in perioada similara din 2005.
Distribuitorul de produse IT&C, electrocasnice si electronice a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 206,78 milioane lei si un profit net de 8,08 milioane lei.
Potrivit estimarilor oficialilor Flamingo, cifra de afaceri ar putea creste, in anul curent, cu 65% fata de 2005, insa pierderile ar putea fi cu 327% mai mari.
Pierderea este datorata declinului cu 10-15% a pietei de electrocasnice dar si costurilor necesare integrarii retelei Flanco in grup si costurilor aferente restructurarii retelelor, potrivit oficialilor Flamingo International.
In ceea ce priveste restructurarea retelelor, adunare generala a actionarilor a hotarat dizolvarea si lichidarea sau transferarea tuturor partilor sociale detinute la Flamingo Digital Shop din Sofia, la Flamingo Software din Iasi si la Flamingo Networking&Communications din Otopeni,
Grupul Flamingo, care ocupa pozitia a doua pe piata de profil dupa achizitia lantului Flanco, finalizata in primavara acestui an, tinteste o crestere a vanzarilor de 13% anul viitor si cu 22% in anul 2008, acestea urmand sa atinga valoarea de 220 de milioane de euro peste doi ani, potrivit oficialilor companiei.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025