Cetelem si Flamingo lanseaza un card pentru creditele de consum
Data publicarii: 17-11-2006
Compania de credite de consum Cetelem IFN SA a lansat deja, in cursul lunii septembrie, un card din familia Mastercard, denumit "Cardulescu". Cardul va fi oferit, la inceput, doar persoanelor care au incheiat anterior un contract de credit de consum cu Cetelem.
Cardul de credit destinat clientilor Cetelem poate fi folosit imediat dupa activare, oriunde este afisata sigla Mastercard. Cardul este in lei noi, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM. Dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile, iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%, se mai precizeaza in comunicatul Cetelem IFN SA.
Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%, potrivit informatiilor oferite de companie. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005, in urma unei tranzactii in valoare de aproximativ 40 milioane euro. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si lider in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.
Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Cetelem IFN SA a oferit finantare unui numar de peste un milion de persoane, in valoare de peste 330 milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 1000 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.
Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai, a atins, in primele sapte luni ale anului 2006, valoarea de 64 milioane euro, potrivit datelor companiei. Portofoliul de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere, prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum electrice-electrocasnice, mobila si IT.
Flamingo International, listata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), a afisat o pierdere de 6,6 milioane lei (aproximativ 1,8 milione euro) la noua luni, in timp ce in acelasi interval din 2005 avea un profit net de 455.038 lei.
Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 129 milioane lei (36,5 milioane euro), dupa primele noua luni din 2006, in scadere usoara, cu 0,92% comparativ cu rezultatul de 130,2 milioane lei, afisat in perioada similara din 2005.
Distribuitorul de produse IT&C, electrocasnice si electronice a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 206,78 milioane lei si un profit net de 8,08 milioane lei.
Potrivit estimarilor oficialilor Flamingo, cifra de afaceri ar putea creste, in anul curent, cu 65% fata de 2005, insa pierderile ar putea fi cu 327% mai mari.
Pierderea este datorata declinului cu 10-15% a pietei de electrocasnice dar si costurilor necesare integrarii retelei Flanco in grup si costurilor aferente restructurarii retelelor, potrivit oficialilor Flamingo International.
In ceea ce priveste restructurarea retelelor, adunare generala a actionarilor a hotarat dizolvarea si lichidarea sau transferarea tuturor partilor sociale detinute la Flamingo Digital Shop din Sofia, la Flamingo Software din Iasi si la Flamingo Networking&Communications din Otopeni,
Grupul Flamingo, care ocupa pozitia a doua pe piata de profil dupa achizitia lantului Flanco, finalizata in primavara acestui an, tinteste o crestere a vanzarilor de 13% anul viitor si cu 22% in anul 2008, acestea urmand sa atinga valoarea de 220 de milioane de euro peste doi ani, potrivit oficialilor companiei.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private