Cetelem si Flamingo lanseaza un card pentru creditele de consum
Data publicarii: 17-11-2006
Cetelem IFN SA si Flamingo Group vor lansa, saptamana viitoare, in parteneriat, un nou card de credit, in lei, Flanco-Cetelem, din familia Mastercard, destinat accesarii creditelor de consum, au anuntat cele doua companii, intr-un comunicat. "Utilizatorii acestui nou produs financiar primesc o oferta personalizata lunar, in functie de tranzactiile efectuate, beneficiind, totodata, de reduceri la achizitionarea produselor Flanco", se afirma in comunicat.
Compania de credite de consum Cetelem IFN SA a lansat deja, in cursul lunii septembrie, un card din familia Mastercard, denumit "Cardulescu". Cardul va fi oferit, la inceput, doar persoanelor care au incheiat anterior un contract de credit de consum cu Cetelem.
Cardul de credit destinat clientilor Cetelem poate fi folosit imediat dupa activare, oriunde este afisata sigla Mastercard. Cardul este in lei noi, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM. Dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile, iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%, se mai precizeaza in comunicatul Cetelem IFN SA.
Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%, potrivit informatiilor oferite de companie. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005, in urma unei tranzactii in valoare de aproximativ 40 milioane euro. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si lider in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.
Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Cetelem IFN SA a oferit finantare unui numar de peste un milion de persoane, in valoare de peste 330 milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 1000 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.
Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai, a atins, in primele sapte luni ale anului 2006, valoarea de 64 milioane euro, potrivit datelor companiei. Portofoliul de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere, prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum electrice-electrocasnice, mobila si IT.
Flamingo International, listata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), a afisat o pierdere de 6,6 milioane lei (aproximativ 1,8 milione euro) la noua luni, in timp ce in acelasi interval din 2005 avea un profit net de 455.038 lei.
Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 129 milioane lei (36,5 milioane euro), dupa primele noua luni din 2006, in scadere usoara, cu 0,92% comparativ cu rezultatul de 130,2 milioane lei, afisat in perioada similara din 2005.
Distribuitorul de produse IT&C, electrocasnice si electronice a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 206,78 milioane lei si un profit net de 8,08 milioane lei.
Potrivit estimarilor oficialilor Flamingo, cifra de afaceri ar putea creste, in anul curent, cu 65% fata de 2005, insa pierderile ar putea fi cu 327% mai mari.
Pierderea este datorata declinului cu 10-15% a pietei de electrocasnice dar si costurilor necesare integrarii retelei Flanco in grup si costurilor aferente restructurarii retelelor, potrivit oficialilor Flamingo International.
In ceea ce priveste restructurarea retelelor, adunare generala a actionarilor a hotarat dizolvarea si lichidarea sau transferarea tuturor partilor sociale detinute la Flamingo Digital Shop din Sofia, la Flamingo Software din Iasi si la Flamingo Networking&Communications din Otopeni,
Grupul Flamingo, care ocupa pozitia a doua pe piata de profil dupa achizitia lantului Flanco, finalizata in primavara acestui an, tinteste o crestere a vanzarilor de 13% anul viitor si cu 22% in anul 2008, acestea urmand sa atinga valoarea de 220 de milioane de euro peste doi ani, potrivit oficialilor companiei.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii