Televiziunea fara frontiere
Data publicarii: 20-11-2006
Propunerea Comisiei Europene de modificare a directivei Televiziunea fara frontiere dateaza de la sfarsitul lui 2005. Statele membre nu au reusit pana acum sa ajunga la un consens, dezbaterile purtandu-se pe marginea principiului statului de origine si a plasamentului de produs.
Directiva, in forma adoptata de Consiliu, interzice plasamentul de produs, i.e. difuzarea unui logo de brand sau a unei mentiuni favorabile unei anumite marci, dar statele membre pot sa permita aceasta practica pentru filme, seriale, programe de sport si de divertisment. Se prevede ca plasamentul de produs trebuie sa fie clar anuntat la inceputul si sfarsitul oricarui program in care apare, si ca sunt interzise mentiunile specifice la cumpararea unui anume produs.
Modificarea directivei "Televiziunea fara frontiere" a ranforsat principiul statului de origine, ceea ce inseamna ca televiziunile sunt supuse regulilor din statul membru de pe teritoriul caruia transmit. In situatiile in care o televiziune emite dintr-un stat membru programe pentru audienta din alt stat membru cele doua tari vor coopera pentru a vedea ce reguli se aplica.
Fiecare stat membru poate aplica reguli mai stricte decat sunt prevede Directiva Televiziunea fara frontiere. Daca este evident faptul ca un operator emite dintr-o alta tara decat cea in care isi difuzeaza programele numai pentru a evita legislatia din statul de receptie, acesta din urma poate lua masuri impotriva televiziunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri