Kepner-Tregoe mareste concurenta pe piata romaneasca a consultantei

Data publicarii: 21-11-2006
Kepner-Tregoe, companie care activeaza in domeniul consultantei si instruirii avand la baza procese rationale, a deschis o reprezentanta in Romania, titreaza Curierul National. Cu o experienta de 45 de ani in domeniul consultantei si instruirii bazate pe procese rationale, compania activeaza in mediul de afaceri international pentru optimizarea proceselor industriale si de business, implementarea si ajustarea strategiilor, rezolvarea problemelor operationale, in vederea imbunatatirii performantelor unei afaceri.

Aderarea anunta afaceri bune pentru consultanti

"Am decis sa ne extindem si in Romania deoarece credem ca piata de afaceri de aici s-a maturizat in ultimii ani si se afla acum in punctul in care are nevoie de tipul de servicii pe care le oferim. Afacerile din Romania au ajuns intr-un stadiu de dezvoltare in care optimizarea lor este vitala pentru profitabilitate - de aceea KT este aici.
In plus, printre clientii nostri se regasesc firme internationale care au operatiuni si in Romania, iar politica noastra este sa ne urmam clientii in pietele pe care acestia isi desfasoara activitatea", a declarat Business Development Manager Kepner-Tregoe, Ciprian Taraca.

"In contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, imbunatatirea performantelor operationale si de management ale companiilor devine o necesitate. Companiile care nu sunt inca pregatite pentru concurenta ce se anunta dupa 2007 vor constata rapid nevoia optimizarii propriei afaceri pentru a putea face fata standardelor europene", a afirmat Martin Wing, Kepner-Tregoe Vicepresident pentru Europa.

KT isi desfasoara activitatea in 44 tari, in 14 limbi diferite si a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 50 milioane de dolari. In privinta cifrei de afaceri pe care compania se asteapta sa o inregistreze pe piata romaneasca, reprezentantii KT au declarat ca o astfel de estimare este prematura.

"Credem ca activitatea noastra in Romania va fi una profitabila. O parte a pietei este constienta de nevoia imbunatatirii performantelor operationale, in special in contextul aderarii Romaniei la UE la inceputul anului urmator.

Companiile care nu sunt inca pregatite pentru concurenta din 2007 vor constata rapid nevoia optimizarii propriei afaceri", a subliniat Ciprian Taraca.

Printre cei mai cunoscuti clienti ai KT se numara nume mari din industria aerospatiala (Boeing, Lockheed Martin), industria auto (Daimler Chrysler, SAAB, General Motors, Honda, Nissan), industria chimica (BASF, Aventis), a bunurilor de larg consum (Avon, Cargill, FujiFilm, GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, Philip Morris, Wrigley), electronice (Canon, Fujitsu, Hitachi, Motorola, Nokia, Olympus, Rohde & Schwartz, Sony), industria alimentara (Nestle, Del Monte, Heinz, Coca-Cola, Heineken, Kraft Foods), IT (Cisco, Dell, HP, IBM, Novell, Oracle, Sun, Seagate), industria grea, de constructii, farmaceutice, transporturi etc.

Curierul National