BRD, mai populara decat BCR
Data publicarii: 06-02-2007 | Finante-Banci"Dezvoltarea intreprinsa in 2006, prin deschiderea a aproape 300 de noi unitati, pentru a ajunge la un total de peste 600, a contat si ea, probabil, in mare masura, la construirea acestei imagini a BRD'', spune Patrick Gelin, presedinte-director general, BRD-Groupe Societe Generale.
BCR contraataca
Replica Bancii Comerciale Romane la adresa acestui sondaj nu a intirziat sa apara. Astfel, Cornel Cojocaru, purtator de cuvint al BCR, afirma ca nu se poate face un comentariu pertinent fara a cunoaste intregul studiu. "Rezultatele sint irelevante pentru nivelul intregii tari", sustine acesta. Cojocaru afirma ca, in ceea ce priveste bancile, increderea se reflecta in special in zona depozitelor. "Acolo se manifesta nivelul emotional al consumatorului. Aici, BCR are o dinamica foarte buna si cea mai mare cota de incredere in general", spune el. "Ne-am consolidat cotele de piata inregistrind cresteri pe majoritatea segmentelor de servicii, ceea ce arata increderea de care se bucura banca noastra si subsidiarele sale. Awareness-ul este indiscutabil, la nivelul Superbrands (n.red. - organizatie internationala independenta care actioneaza ca arbitru al brandurilor), BCR aflindu-se printre primele marci din Romania. Totodata, BCR este a doua cea mai valoroasa marca - evaluata la 335 de milioane de euro - potrivit Roland Berger Strategy Consultants", concluzioneaza purtatorul de cuvint al BCR.
CEC a pierdut 90% din popularitate
Interesanta ramine traiectoria CEC in imaginea consumatorilor legata de banci. "Veterana" a scazut in ultimii trei ani de la 7,8% (locul 3) la 5,3% (locul 5), ajungind sa intruneasca la nivelul anului 2006 doar 22 de raspunsuri, adica 1,5% din totalul mentiunilor spontane.
Atit Raiffeisen Bank (locul 3), cit si Bancpost (locul 4) detineau anul trecut aceleasi pozitii in topul increderii, cu precizarea ca numarul mentiunilor spontane a scazut de la 14,3 la 5,8% si, respectiv, de la 9 la 4,8%.
In schimb, Banca Transilvania a avut o evolutie spectaculoasa in preferintele romanilor, ajungind de la 0,9 la 4,6% in decurs de trei ani.
Studiul de tip interviu fata in fata a fost realizat in decembrie 2006 de compania independenta de cercetare full-service IMR&C Group pe un esantion reprezentativ de 1.500 de respondenti din clasa medie, cu virste intre 18 si 55 de ani, in orase de peste 70.000 de locuitori, barbati si femei, cu un venit de peste 200 de euro pe cap de respondent.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall