BRD, mai populara decat BCR
Data publicarii: 06-02-2007 | Finante-Banci
"Dezvoltarea intreprinsa in 2006, prin deschiderea a aproape 300 de noi unitati, pentru a ajunge la un total de peste 600, a contat si ea, probabil, in mare masura, la construirea acestei imagini a BRD'', spune Patrick Gelin, presedinte-director general, BRD-Groupe Societe Generale.
BCR contraataca
Replica Bancii Comerciale Romane la adresa acestui sondaj nu a intirziat sa apara. Astfel, Cornel Cojocaru, purtator de cuvint al BCR, afirma ca nu se poate face un comentariu pertinent fara a cunoaste intregul studiu. "Rezultatele sint irelevante pentru nivelul intregii tari", sustine acesta. Cojocaru afirma ca, in ceea ce priveste bancile, increderea se reflecta in special in zona depozitelor. "Acolo se manifesta nivelul emotional al consumatorului. Aici, BCR are o dinamica foarte buna si cea mai mare cota de incredere in general", spune el. "Ne-am consolidat cotele de piata inregistrind cresteri pe majoritatea segmentelor de servicii, ceea ce arata increderea de care se bucura banca noastra si subsidiarele sale. Awareness-ul este indiscutabil, la nivelul Superbrands (n.red. - organizatie internationala independenta care actioneaza ca arbitru al brandurilor), BCR aflindu-se printre primele marci din Romania. Totodata, BCR este a doua cea mai valoroasa marca - evaluata la 335 de milioane de euro - potrivit Roland Berger Strategy Consultants", concluzioneaza purtatorul de cuvint al BCR.
CEC a pierdut 90% din popularitate
Interesanta ramine traiectoria CEC in imaginea consumatorilor legata de banci. "Veterana" a scazut in ultimii trei ani de la 7,8% (locul 3) la 5,3% (locul 5), ajungind sa intruneasca la nivelul anului 2006 doar 22 de raspunsuri, adica 1,5% din totalul mentiunilor spontane.
Atit Raiffeisen Bank (locul 3), cit si Bancpost (locul 4) detineau anul trecut aceleasi pozitii in topul increderii, cu precizarea ca numarul mentiunilor spontane a scazut de la 14,3 la 5,8% si, respectiv, de la 9 la 4,8%.
In schimb, Banca Transilvania a avut o evolutie spectaculoasa in preferintele romanilor, ajungind de la 0,9 la 4,6% in decurs de trei ani.
Studiul de tip interviu fata in fata a fost realizat in decembrie 2006 de compania independenta de cercetare full-service IMR&C Group pe un esantion reprezentativ de 1.500 de respondenti din clasa medie, cu virste intre 18 si 55 de ani, in orase de peste 70.000 de locuitori, barbati si femei, cu un venit de peste 200 de euro pe cap de respondent.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private