Kaspersky susține educația digitală a elevilor împreună cu Salvați Copiii România
Data publicarii: 03-12-2019 | IT&CKaspersky colaborează cu organizația Salvați Copiii România prin intermediul Orei de Net, pentru creșterea nivelului de educație digitală al copiilor și al profesorilor. În acest an, programul propune informarea unui număr de 500 de profesori și părinți din 15 școli aflate pe raza municipiului București.
În acest sens se vor organiza o serie de întâlniri cu părinții și profesorii la clasă. Discuțiile vor avea ca suport didactic cartea „Kasper, Sky și ursul cel verde” lansată în țara noastră de Kaspersky la începutul acestei veri.
Cartea menționată mai sus, „Kasper, Sky și ursul cel verde, este scrisă de Marlies Slegers, o cunoscută autoare olandeză de cărți dedicate copiilor și tinerilor, ea dorindu-se a fiind un mic ghid prietenos care să îi îndrume pe cei mici în domeniul digital prin intermediul unei povești. Este povestea unui băiețel pe nume Kasper și a colegei și prietenei lui Sky. Kasper primește în dar un urs de pluș verde care vorbește cu el și care îl protejează de deciziile proaste pe care le-ar putea lua în mediul digital. Spre exemplu, atunci când Kasper este pe cale de a-și dezvălui o parolă din contul unui joc online, ursulețul se înroșește și îl împiedică.
„Un recent studiu Kaspersky, derulat la nivel global, arată că 81% dintre părinți spun că este o responsabilitate comună a părinților și a școlii să-i învețe pe copii despre siguranța online, și considerăm că sunt multe lucruri de făcut în acest domeniu”, punctează Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager România, Bulgaria și Moldova, la Kaspersky. „În același timp, multor părinți le este greu să abordeze acest subiect, pentru că nu au experiența necesară de a pune problema, astfel încât mesajul lor să ajungă la copii. Prin intermediul colaborării cu Ora de Net, dorim să venim în sprijinul cât mai multor părinți și profesori, astfel încât copiii să se poată bucura în siguranță de mediul digital.”
Potrivit experților Kaspersky care au făcut și cercetări în acest domeniu, părinților le este destul de greu să le explice celor mici amenințările pe care aceștia le întâlnesc de fiecare dată când utilizează aparate conectate la Internet. Greutatea vine din felul în care aceștia trebuie să își adapteze discursul astfel încât să fie înțeleși de copii astfel încât aceștia să ia în serios amenințările.
„Tehnologia este prezentă în viața copiilor de la vârste din ce în ce mai mici și cu toate că ea aduce o multitudine de beneficii, poate prezenta și o serie de riscuri. De aceea, pentru a ne asigura că spațiul online în care copiii explorează și își dezvoltă abilitățile este unul sigur, considerăm esențial ca părinții și cadrele didactice să colaboreze pentru a ghida și educa copiii. Prin programul Ora de Net, Salvați Copiii oferă o serie de resurse concepute pentru fiecare etapă de dezvoltare a copiilor, cu ajutorul cărora se pot aborda cele mai importante subiecte legate de folosirea utilă și sigură a Internetului”, a declarat Teodora Stoica, Manager Proiect Salvați Copiii România.
În acest sens se vor organiza o serie de întâlniri cu părinții și profesorii la clasă. Discuțiile vor avea ca suport didactic cartea „Kasper, Sky și ursul cel verde” lansată în țara noastră de Kaspersky la începutul acestei veri.
Cartea menționată mai sus, „Kasper, Sky și ursul cel verde, este scrisă de Marlies Slegers, o cunoscută autoare olandeză de cărți dedicate copiilor și tinerilor, ea dorindu-se a fiind un mic ghid prietenos care să îi îndrume pe cei mici în domeniul digital prin intermediul unei povești. Este povestea unui băiețel pe nume Kasper și a colegei și prietenei lui Sky. Kasper primește în dar un urs de pluș verde care vorbește cu el și care îl protejează de deciziile proaste pe care le-ar putea lua în mediul digital. Spre exemplu, atunci când Kasper este pe cale de a-și dezvălui o parolă din contul unui joc online, ursulețul se înroșește și îl împiedică.
„Un recent studiu Kaspersky, derulat la nivel global, arată că 81% dintre părinți spun că este o responsabilitate comună a părinților și a școlii să-i învețe pe copii despre siguranța online, și considerăm că sunt multe lucruri de făcut în acest domeniu”, punctează Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager România, Bulgaria și Moldova, la Kaspersky. „În același timp, multor părinți le este greu să abordeze acest subiect, pentru că nu au experiența necesară de a pune problema, astfel încât mesajul lor să ajungă la copii. Prin intermediul colaborării cu Ora de Net, dorim să venim în sprijinul cât mai multor părinți și profesori, astfel încât copiii să se poată bucura în siguranță de mediul digital.”
Potrivit experților Kaspersky care au făcut și cercetări în acest domeniu, părinților le este destul de greu să le explice celor mici amenințările pe care aceștia le întâlnesc de fiecare dată când utilizează aparate conectate la Internet. Greutatea vine din felul în care aceștia trebuie să își adapteze discursul astfel încât să fie înțeleși de copii astfel încât aceștia să ia în serios amenințările.
„Tehnologia este prezentă în viața copiilor de la vârste din ce în ce mai mici și cu toate că ea aduce o multitudine de beneficii, poate prezenta și o serie de riscuri. De aceea, pentru a ne asigura că spațiul online în care copiii explorează și își dezvoltă abilitățile este unul sigur, considerăm esențial ca părinții și cadrele didactice să colaboreze pentru a ghida și educa copiii. Prin programul Ora de Net, Salvați Copiii oferă o serie de resurse concepute pentru fiecare etapă de dezvoltare a copiilor, cu ajutorul cărora se pot aborda cele mai importante subiecte legate de folosirea utilă și sigură a Internetului”, a declarat Teodora Stoica, Manager Proiect Salvați Copiii România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer