De ce avem nevoie pentru a crește vânzările în 2020?
Data publicarii: 28-02-2020 | EconomieValoria Business Solutions este o companie de consultanță care are ca scop principal transformarea în valoare a potențialului echipelor și organizațiilor. În acest sens, prin vocea Gabrielei Streza, Business Development Director, compania ține să sublinieze câteva puncte esențiale pentru cei care își doresc creșterea vânzărilor în domeniul B2B, puncte ce pornesc de la creșterea calității și eficienței prspecției de piață și a creionării principalelor tactici necesare pe între proccesul de cumpărare-vânzare. De ce am avea nevoie?
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall