Compania Gothaer rămâne complet funcțională. Serviciile funcționează și online
Data publicarii: 07-04-2020 | EconomieTrăim momente de criză profundă pe fondul răspândirii epidemiei de Covid-19, situație extrem de dificilă pentr întreaga umanitate care ne obligă în același timp la precauție maximă dar și la conștientizarea pericolului la care ne expunem atunci când interacționăm unii cu alții.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri