Compania Gothaer rămâne complet funcțională. Serviciile funcționează și online
Data publicarii: 07-04-2020 | EconomieTrăim momente de criză profundă pe fondul răspândirii epidemiei de Covid-19, situație extrem de dificilă pentr întreaga umanitate care ne obligă în același timp la precauție maximă dar și la conștientizarea pericolului la care ne expunem atunci când interacționăm unii cu alții.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
E important de aceea să fim la curent cu toate serviciile care pot fi accesate online, care au rămas active în această perioadă, servicii pe care ne putem baza chiar dacă suntem autoizolați la domiciliu sau cu capacitatea de deplasare în afara locuinței extrem de limitată.
În acest sens, compania de asigurări și reasigurări Gothaer, dorește să le reamintească clienților faptul că susține măsurile de siguranță luate de autorități și le respectă limitând contactul cu publicul, fără ca acest lucru să afecteze operațiunile zilnice ale sale. Acestea se desfășoară în continuare, fără probleme, în toate domeniile de activitate.
“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Gothaer, companie care a investit în permanență în tehnologie, se află acum în situația privilegiată de a-și putea menține activitatea operațională la același nivel precum cel de dinaintea crizei provocate de pandemia Covid-19, de această dată exclusiv în mediul online. De altfel, accesibilitatea online era deja disponibilă pentru clienți și parteneri, mare parte din aceștia fiind deja familiarizați cu metoda de lucru fără contact direct.
În această perioadă, doar sediul central al companiei a rămas deschis, și acesta cu program redus, de luni până vineri între orele 9 și 14:30. Activitatea din toate celelalte sucursale se desfășoară exclusiv online și va rămâne așa până în momentul în care autoritățile vor considera că prezența fizică la birou a personalului și interacțiunea acestora cu clienții, se poate face în condiții de siguranță.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză