Lidl isi extinde reteaua din Romania cu un nou magazin in capitala
Data publicarii: 08-09-2020 | EconomieCel mai nou magazin Lidl a fost inaugurat în București la data de 3 septembrie 2020. Noua unitate este construită pe Șoseaua Pantelimon la numărul 161, în sectorul 2 al capitalei. Magazinul are o suprafață totală de vânzare de aproximativ 1300 metri pătrați și dispune de 140 de locuri de parcare pentru clienți, orarul de funcționare fiind același pe care aceștia îl cunosc deja, de luni până sâmbătă între 7.00 și 22.00 iar duminica între 8.00 și 20.00. Odată cu deschiderea noului magazin, s-au creat și peste 30 de noi locuri de muncă.
Mai mult, Lidl continuă campania de optimizare constantă a magazinelor pe care le deține în portofoliu astfel încât impactul asupra mediului să fie cât se poate de limitat iar experiența oferită consumatorilor cât mai bună. Compania utilizează tehnologii avansate în domeniul construcțiilor în conformitate cu cele mai noi norme de protecție a mediului care permit implementarea unor soluții la cele mai înalte standarde de eficiență energetică printre care și sistemele de iluminat cu LED cu senzor de prezență ori sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.
Lidl România ține cont însă și de ultimele progrese ale pandemiei de Covid-19, impunând o serie de măsuri la nivel intern menite să împiedice răspândirea virusului și să îi protejeze atât pe angajații din fiecare locație cât și pe clienții care aleg să facă cumpărăturile într-una din locațiile lanțului de retail german.
Astfel, au fost montate panouri transparente de protecție la casele de marcat, s-a limitat numărul de clienți care are acces în magazin la un moment dat și s-a impus dezinfectarea constantă a zonelor de interes tranzitate și a obiectelor expuse. De asemenea, pe baza recomandărilor furnizate de autorități, Lidl România recomandă la rândul său clienților să opereze plăți cu cardul în detrimentul numerarului, să evite zonele aglomerate, să atingă doar fructele și legumele pe care doresc să le cumpere și să păstreze distanța recomandată pentru a minimiza șansele de contractare a virusului și implicit, a maximiza șansele de păstrare a stării de sănătate actuale.
„În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Mai mult, Lidl continuă campania de optimizare constantă a magazinelor pe care le deține în portofoliu astfel încât impactul asupra mediului să fie cât se poate de limitat iar experiența oferită consumatorilor cât mai bună. Compania utilizează tehnologii avansate în domeniul construcțiilor în conformitate cu cele mai noi norme de protecție a mediului care permit implementarea unor soluții la cele mai înalte standarde de eficiență energetică printre care și sistemele de iluminat cu LED cu senzor de prezență ori sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.
Lidl România ține cont însă și de ultimele progrese ale pandemiei de Covid-19, impunând o serie de măsuri la nivel intern menite să împiedice răspândirea virusului și să îi protejeze atât pe angajații din fiecare locație cât și pe clienții care aleg să facă cumpărăturile într-una din locațiile lanțului de retail german.
Astfel, au fost montate panouri transparente de protecție la casele de marcat, s-a limitat numărul de clienți care are acces în magazin la un moment dat și s-a impus dezinfectarea constantă a zonelor de interes tranzitate și a obiectelor expuse. De asemenea, pe baza recomandărilor furnizate de autorități, Lidl România recomandă la rândul său clienților să opereze plăți cu cardul în detrimentul numerarului, să evite zonele aglomerate, să atingă doar fructele și legumele pe care doresc să le cumpere și să păstreze distanța recomandată pentru a minimiza șansele de contractare a virusului și implicit, a maximiza șansele de păstrare a stării de sănătate actuale.
„În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial