Lidl isi extinde reteaua din Romania cu un nou magazin in capitala
Data publicarii: 08-09-2020 | EconomieCel mai nou magazin Lidl a fost inaugurat în București la data de 3 septembrie 2020. Noua unitate este construită pe Șoseaua Pantelimon la numărul 161, în sectorul 2 al capitalei. Magazinul are o suprafață totală de vânzare de aproximativ 1300 metri pătrați și dispune de 140 de locuri de parcare pentru clienți, orarul de funcționare fiind același pe care aceștia îl cunosc deja, de luni până sâmbătă între 7.00 și 22.00 iar duminica între 8.00 și 20.00. Odată cu deschiderea noului magazin, s-au creat și peste 30 de noi locuri de muncă.
Mai mult, Lidl continuă campania de optimizare constantă a magazinelor pe care le deține în portofoliu astfel încât impactul asupra mediului să fie cât se poate de limitat iar experiența oferită consumatorilor cât mai bună. Compania utilizează tehnologii avansate în domeniul construcțiilor în conformitate cu cele mai noi norme de protecție a mediului care permit implementarea unor soluții la cele mai înalte standarde de eficiență energetică printre care și sistemele de iluminat cu LED cu senzor de prezență ori sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.
Lidl România ține cont însă și de ultimele progrese ale pandemiei de Covid-19, impunând o serie de măsuri la nivel intern menite să împiedice răspândirea virusului și să îi protejeze atât pe angajații din fiecare locație cât și pe clienții care aleg să facă cumpărăturile într-una din locațiile lanțului de retail german.
Astfel, au fost montate panouri transparente de protecție la casele de marcat, s-a limitat numărul de clienți care are acces în magazin la un moment dat și s-a impus dezinfectarea constantă a zonelor de interes tranzitate și a obiectelor expuse. De asemenea, pe baza recomandărilor furnizate de autorități, Lidl România recomandă la rândul său clienților să opereze plăți cu cardul în detrimentul numerarului, să evite zonele aglomerate, să atingă doar fructele și legumele pe care doresc să le cumpere și să păstreze distanța recomandată pentru a minimiza șansele de contractare a virusului și implicit, a maximiza șansele de păstrare a stării de sănătate actuale.
„În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Mai mult, Lidl continuă campania de optimizare constantă a magazinelor pe care le deține în portofoliu astfel încât impactul asupra mediului să fie cât se poate de limitat iar experiența oferită consumatorilor cât mai bună. Compania utilizează tehnologii avansate în domeniul construcțiilor în conformitate cu cele mai noi norme de protecție a mediului care permit implementarea unor soluții la cele mai înalte standarde de eficiență energetică printre care și sistemele de iluminat cu LED cu senzor de prezență ori sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.
Lidl România ține cont însă și de ultimele progrese ale pandemiei de Covid-19, impunând o serie de măsuri la nivel intern menite să împiedice răspândirea virusului și să îi protejeze atât pe angajații din fiecare locație cât și pe clienții care aleg să facă cumpărăturile într-una din locațiile lanțului de retail german.
Astfel, au fost montate panouri transparente de protecție la casele de marcat, s-a limitat numărul de clienți care are acces în magazin la un moment dat și s-a impus dezinfectarea constantă a zonelor de interes tranzitate și a obiectelor expuse. De asemenea, pe baza recomandărilor furnizate de autorități, Lidl România recomandă la rândul său clienților să opereze plăți cu cardul în detrimentul numerarului, să evite zonele aglomerate, să atingă doar fructele și legumele pe care doresc să le cumpere și să păstreze distanța recomandată pentru a minimiza șansele de contractare a virusului și implicit, a maximiza șansele de păstrare a stării de sănătate actuale.
„În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall