Investitiile pentru parcarile subterane ar putea ajunge la 600 de mii de euro
Data publicarii: 15-02-2007 | Economie"Peste tot in lume este un singur operator pentru parcajele din centru, toate se fac intr-un flux foarte bine pus la punct, care sa descurajeze parcajul la suprafata si sa stimuleze parcajul subteran. Asta ne dorim si noi", a spus Videanu.
In ceea ce priveste tariful, primarul Capitalei a precizat ca "vor exista tarife diferentiate, iar Municipalitatea va urmari ca acestea sa fie suportabile pentru bucuresteni".
Potrivit edilului-sef, primul parcaj subteran la care vor incepe lucrarile, in decursul acestui an, este cel de la Gara de Nord. Adriean Videanu a explicat ca, pe masura ce vor fi construite noile parcaje subterane, parcarile de la sol, tip Dalli, vor disparea, mai ales ca in contractul dintre Primarie si Dalli se mentioneaza ca in cazul in care Municipalitatea are alte posibilitati, parteneriatul poate fi desfiintat.
Potrivit unei hotarari a Consiliului General al Municipiului Bucuresti vor fi amenajate parcari in piata Garii de Nord, in Piata Sala Palatului, la Perla, Aleea Circului, in Piata Alba Iulia, pe B-dul Barbu Vacarescu, la Gara Baneasa, pe Str. Walter Maracineanu, in Parcul Herastrau, la Pavilioanele H.
Vor mai fi amenajate alte sase parcari in Piata Sudului, in Piata Hurmuzachi, in Piata Obor , in fata restaurantului Pescarus, in Piata Amzei si in Piata Dorobanti si in zonele Piata Universitatii, Piata Domenii, Piata Charles de Gaulle, Bulevardul Magheru si Strada Edgar Quinet.
De asemenea, Primaria Capitalei va derula, in perioada 14 februarie-2 martie 2007 prima faza a proiectului "Strategia pentru dezvoltarea parcarilor in regim de parteneriat public-privat in Bucuresti".
Contractul este in valoare de 600.000 de euro (banii provenind dintr-un grant primit de la guvernul spaniol) si a fost semnat cu firma de consultanta Inocsa Ingenieria. pentru a afla necesarul locurilor de parcare din Bucuresti.
Proiectul presupune efectuarea unor sondaje, pe strada, pentru a depista cererea si oferta locurilor de parcare din Capitala." Strategia ne va da elemente de detaliu, la cele 100 de zone din inelul principal. In momentul de fata traficul in Bucuresti este limitat de parcjul haotic, intamplator, fie ca este legal, fie ca este ilegal", a precizat Videanu.
Studiul va fi folosit la intocmirea proiectului privind strategia constructiei de parcari, care va trebui finalizata pana in luna iunie 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024