Cea de-a cincea cursa consecutiva Craiova - Bucuresti a fost anulata de Tarom
Data publicarii: 15-02-2007 | TurismMircea Dumitru, directorul Aeroportului International Craiova a declarat pentru NewsIn ca nu intrevede un viitor stralucit pentru zborul Tarom Craiova - Bucuresti, in conditiile in care orarul cursei va ramane acelasi. "Daca situatia ramane asa, nu vad cum s-ar putea imbunatati situatia. Practic, daca un calator vrea sa plece mai departe din Bucuresti in afara tarii, trebuie sa astepte pana ziua urmatoare pentru ca, folosind cursa Craiova - Bucuresti, ajunge in capitala prea tarziu pentru a mai prinde o legatura buna. Trebuie sa vorbesc din nou cu cei de la Tarom", a declarat Mircea Dumitru. Acesta sustine ca, cel mai probabil, daca nu se vor inregistra vanzari de bilete, Tarom va anula si cursele de saptamana viitoare.
Directorul Aeroportului International Craiova ii acuza pe parlamentarii de Dolj ca au uitat complet de utilitatea acestei curse regulate, desi, in urma cu ceva timp, o cereau insitent sustinand ca este o "reala oportunitate". "Acum nici macar nu mai pomenesc de acest zbor. Au uitat complet ce vorbeau inainte", a mai spus Mircea Dumitru.
Autoritatile doljene sunt destul de pesimiste in ceea ce priveste viitorul acestei curse regulate. Ion Prioteasa, presedintele Consiliului Judetean Dolj, nu vede un viitor prea indelungat pentru cursa directa Craiova - Otopeni, pentru ca, din punct de vedere economic, ea nu va putea rezista.
"Sigur ca ma bucur ca am reusit sa infiintam aceasta cursa, dar, din punctul meu de vedere, nu va rezista prea mult. Va merge de cateva ori, dar se va vedea ca o problema economica nu ii va da voie sa continue. Nu este multa lume care sa apeleze la aceasta metoda de transport. Asadar, fac un apel catre toate institutiile care au posibilitatea sa-si trimita angajatii la Bucuresti cu avionul sa o faca, pentru a prelungi putin durata acestei curse. Am vorbit cu reprezentantii Tarom si mi-au explicat ca daca aceasta cursa nu va rezista pana la vara, nu vom putea infiinta nici cursa Craiova - Constanta, pe care ne-o dorim. Ca o rezolvare, vom cauta sa legam de cursa Craiova - Bucuresti si o destinatie internationala, cum ar fi Italia sau Turcia. Din Autogara de Nord pleaca in fiecare saptamana foarte multe autocare in Turcia, la Istambul. Calatorii ar avea un avantaj prin intermediul acetsei curse, micsorand condsiderabil timpul calatoriei. Daca vom avea doi-trei calatori in aeroport, Tarom nu poate trimite un avion doar pentru atat. Nu pot sa vina la Craiova pentru trei calatori cu stewardese, mecanici de zbor si tot echipajul. In plus, ei trebuie sa plateasca anumite taxe pentru aeroport", a afirmat Ion Prioteasa.
Luni, 29 ianuarie, primul avion al companiei Tarom, un ATR - 42/500, a aterizat pe Aeroportul International de la Craiova pentru a inaugura prima cursa regulata Craiova - Bucuresti din ultimii 12 ani de zile.
Cursele se efectueaza in fiecare zi de luni si joi, cursa de luni are plecarea din Otopeni la ora 09,10 si ajunge la Craiova la ora 9,50, de unde pleaca la ora 10,10 si ajunge la Otopeni la ora 10,50, iar cea de joi pleaca din Otopeni la ora 13,35 si ajunge la Craiova la ora 14,15, de unde pleaca la ora 14,35 si ajunge la Otopeni la ora 15,15.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024