Real deschide primul magazin din acest an, la Baia Mare
Data publicarii: 06-03-2007 | AfaceriReal Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, va inaugura pe 15 martie, la Baia Mare, al noualea magazin al retelei din Romania, investitia fiind aproximata intre 14 si 18 milioane euro, au informat, marti, oficialii companiei. Noul magazin va avea o suprafata total construita de aproximativ 19.000 metri patrati din care peste 6.000 metri patrati spatiu util de vazare. Directorul general al Real Hypermarket, John Rix, a anuntat la inceputul anului ca vor investi aproximativ 140 milioane euro pentru deschiderea a sapte magazine in acest an, in Romania. In acest an va fi deschis si primul magazin al retelei in Bucuresti, urmand ca pana la sfarsitul lui 2008 sa mai fie inaugurate alte trei hipermarketuri Real in capitala, potrivit oficialilor companiei.
John Rix estima, in toamna lui 2006, investitii totale de 400 milioane de euro, pana in 2008, pentru formarea retelei de magazine din Romania. La finalul anului trecut, investitiile companiei in Romania au ajuns la 123 milioane euro in opt hipermarketuri. Real si-a propus ca pana la sfarsitul acestui an sa isi extinda reteaua la15 hipermarketuri, iar pana la sfarsitul lui 2008 lantul va cuprinde 21 de magazine, potrivit unei declaratii recente a directorului general Real Hypermarket Romania.
Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii etc. Galeria din fata hipermarketului Real ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hipermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii.
Divizia Real Hypermarket face parte a grupului Metro AG, prezent in 30 de tari si care opereaza peste 2.200 de magazine unde lucreaza aproximativ 250.000 de angajati.
In Germania,compania Real SB Warenhaus GmbH are 370 de hipermarketuri unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice. Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are 70 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Geant, iar in Rusia va achizitiona hipermarket-urile Marktkauf.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor