Finansbank devine, astazi, Credit Europe Bank

Data publicarii: 12-03-2007 | Finante-Banci

Finansbank isi schimba astazi numele in Credit Europe Bank, in cadrul unui proces de reorganizare a Grupului FIBA International Holding NV din Turcia. Rebranding-ul nu va aduce, insa, si o schimbare de atitudine. Strategia bancii va ramane aceeasi, construita in vederea atingerii obiectivelor prestabilite. "Schimbarea denumirii bancii nu este o schimbare de fond, structural suntem aceiasi, in consecinta nu vor exista schimbari de atitudine", a declarat Omer Tetik, vicepresedintele Finansbank Romania.

Finansbank isi propune sa isi mentina caracterul de institutie financiara universala. Totodata, pentru acest an, banca are ca obiectiv cresterea cotelor de piata pentru produsele financiare specifice, dar si sa se numere printre primele trei companii pe segmentul produselor si serviciilor financiare de retail. "Banca va actiona pentru cresterea cotelor de piata actuale de 15% pentru produse financiare specifice, cum ar fi cartile de credit sau reteaua POS", a precizat Tetik.

Cota de piata a bancii este, in momentul actual, de 1,4% dupa marimea activelor, peste 10% pe piata cardurilor de credit si peste 4% pe trade finance.

Obiectivul bancii - printre primele zece

Intrebat cum crede ca va evolua piata bancara romaneasca si cum doreste sa se pozitioneze Credit Europe Bank pe aceasta, vicepresedintele Finansbank a apreciat ca "piata bancara din Romania va cunoaste o usoara scadere a ritmului de dezvoltare, insa obiectivul companiei pentru urmatorii doi ani este de a se numara printre primele zece institutii financiare de pe piata locala". La sfarsitul anului trecut, Finansbank se situa in topul bancilor dupa valoarea activelor, realizat de Banca Nationala a Romaniei, pe pozitia a saisprezecea, inregistrand o cota de piata de 1,4% si un total al activelor in valoare de 704 milioane de euro.

"Credit Europe Bank se pozitioneaza ca o banca internationala, parte din Grupul FIBA, cu peste sapte ani de experienta pe piata locala si 20 de ani de experienta in Europa, o banca mai aproape de clienti, care ofera produse si servicii inovatoare", ne-a marturisit vicepresedintele bancii.

In ceea ce priveste strategia viitoare a bancii, punctele-cheie vor viza atat segmentul corporate, cat si cel de retail si intreprinderi mici si mijlocii. "Estimam o crestere atat pe segmentul corporate, cat si pe cel de retail si IMM", ne-a explicat Tetik.
Ca previziuni privind evolutia ulterioara a bancii, pe termen mediu si lung, acesta a estimat o crestere care va urma acelasi trend ca si in anii precedenti. "Experienta ne confirma asteptarile optimiste", a adaugat Tetik.

Integral in Curierul National

Ultimele stiri pe BankNews.ro: