Finansbank devine, astazi, Credit Europe Bank
Data publicarii: 12-03-2007 | Finante-BanciFinansbank isi schimba astazi numele in Credit Europe Bank, in cadrul unui proces de reorganizare a Grupului FIBA International Holding NV din Turcia. Rebranding-ul nu va aduce, insa, si o schimbare de atitudine. Strategia bancii va ramane aceeasi, construita in vederea atingerii obiectivelor prestabilite. "Schimbarea denumirii bancii nu este o schimbare de fond, structural suntem aceiasi, in consecinta nu vor exista schimbari de atitudine", a declarat Omer Tetik, vicepresedintele Finansbank Romania.
Finansbank isi propune sa isi mentina caracterul de institutie financiara universala. Totodata, pentru acest an, banca are ca obiectiv cresterea cotelor de piata pentru produsele financiare specifice, dar si sa se numere printre primele trei companii pe segmentul produselor si serviciilor financiare de retail. "Banca va actiona pentru cresterea cotelor de piata actuale de 15% pentru produse financiare specifice, cum ar fi cartile de credit sau reteaua POS", a precizat Tetik.
Cota de piata a bancii este, in momentul actual, de 1,4% dupa marimea activelor, peste 10% pe piata cardurilor de credit si peste 4% pe trade finance.
Obiectivul bancii - printre primele zece
Intrebat cum crede ca va evolua piata bancara romaneasca si cum doreste sa se pozitioneze Credit Europe Bank pe aceasta, vicepresedintele Finansbank a apreciat ca "piata bancara din Romania va cunoaste o usoara scadere a ritmului de dezvoltare, insa obiectivul companiei pentru urmatorii doi ani este de a se numara printre primele zece institutii financiare de pe piata locala". La sfarsitul anului trecut, Finansbank se situa in topul bancilor dupa valoarea activelor, realizat de Banca Nationala a Romaniei, pe pozitia a saisprezecea, inregistrand o cota de piata de 1,4% si un total al activelor in valoare de 704 milioane de euro.
"Credit Europe Bank se pozitioneaza ca o banca internationala, parte din Grupul FIBA, cu peste sapte ani de experienta pe piata locala si 20 de ani de experienta in Europa, o banca mai aproape de clienti, care ofera produse si servicii inovatoare", ne-a marturisit vicepresedintele bancii.
In ceea ce priveste strategia viitoare a bancii, punctele-cheie vor viza atat segmentul corporate, cat si cel de retail si intreprinderi mici si mijlocii. "Estimam o crestere atat pe segmentul corporate, cat si pe cel de retail si IMM", ne-a explicat Tetik.
Ca previziuni privind evolutia ulterioara a bancii, pe termen mediu si lung, acesta a estimat o crestere care va urma acelasi trend ca si in anii precedenti. "Experienta ne confirma asteptarile optimiste", a adaugat Tetik.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara