Promotiile din Cora - tepe uriase pentru clienti
Data publicarii: 31-05-2007 | Finante-BanciCati oameni nu au mers la un hipermarket pentru a beneficia de ofertele tentante pe care le au la diferite produse? Si cati oameni nu au aflat ca, de fapt, trebuie sa mai scoata bani din buzunar pentru ca ofertele nu sunt ceea ce au vrut sa para? O situatie asemanatoare am gasit si-n hipermarketul Cora din Militari, la televizoare aflate la promotie, unde preturile reale de la casa erau mult mai mari decat cele afisate pe produs, noteaza un reporter al cotidianului Curentul. Iar explicatia angajatilor a fost cat se poate de simpla: asa e sistemul! Si pentru ca am insistat sa mi se ofere o explicatie plauzibila, aceiasi angajati au incercat sa dreaga situatia oferindu-se sa plateasca diferenta dupa ce achitam integral la casa costul televizorului.
De cate ori nu ne-am lasat "dusi de nas" cu marile promotii oferite de hipermarketuri? Am mers cu un prieten la "vanatoare" de astfel de promotii in Cora din Militari. Am vrut sa achizitionam un televizor care era la promotie. Pretul afisat era de 1119, 90 lei. Am rugat un vanzator sa ne ajute sa-l luam insa, surpriza! Acesta verifica in sistem si ne anunta ca pretul era cu aproximativ 100 lei mai mult. Explicatia vanzatorului: greseala de tipar! Ne-am orientat catre un altul, mai ieftin, al carui pret era de 849 lei. Aceeasi problema. La casa era de fapt 1050 de lei. Am cerut sa vorbim cu cineva despre aceasta problema si am fost indrumati de catre agentul comercial de la raionul de electronice la biroul "servicii clienti".
Dupa aproximtiv 30 de minute de asteptare, a venit o domnisoara care s-a recomandat drept manager dar care nu a putut sa explice de ce aceasta schimbare brusca de preturi. Ba mai mult, cand am incercat sa gasim si vanzatorul cu care am discutat la inceput, acesta nu mai era. De altfel, nici preturile la cele doua televizoare nu mai erau afisate. In schimb, domnisoara "manager", vazandu-ne indignarea, imi propune un targ halucinant: "Stiti ce as putea eu sa fac? Achitati exact la casa si pe urma mergeti la seviciul clienti si va dau diferenta".
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză