Procesul de rebranding costa UPC Romania 2 mil euro
Data publicarii: 04-06-2007 | AfaceriUPC Romania a prezentat luni, noua sa pozitionare de brand si identitate vizuala, proces care va dura pana la sfarsitul anului 2008 si pentru care s-a dat din buget doua milioane euro, a declarat directorul executiv UPC Romania, Richard Anderson. Rebrandingul companiei presupune investitii pentru imbunatatirea retelelor si in relatiile cu clientii. "Pana la finalul acestui an, intentionam sa deschidem doua call centeruri in tara, cu numar unic de apel, pentru a micsora timpul de asteptare a celor care solicita informatii. In prezent suntem in masura sa raspundem la 80% din solicitarile abonatilor", a declarat Richard.
UPC Romania a anuntat ca, pana la sfarsitul lui 2007, va introduce un sistem unic de facturare a clientilor si analizeaza introducerea unor metode alternative de plata a facturilor.
UPC Romania a semnat un parteneriat cu Posta Romana, pentru distribuitrea facturilor la nivelul intregii tari. Clientii din Bucuresti au posibilitatea de a plati prin intermediul Bancii Transilvania, iar pe viitor, acestia vor putea sa achite facturile si online, pe site-ul companiei.
"Pana la sfarsitul anului 2007, ne vom axa spre imaginea UPC Romania care ase va tranforma, iar casieriile UPC vor deveni un centru de relatii cu clientii, unde abonatii nostri vor avea posibilitatea de a testa serviciile oferite de noi", a declarat directorul de marketing si vanzari, Raluca Millin.
UPC Romania analizeaza posibilitatea de a introduce sistemul WIMAX, pentru ca, potrivit lui Richard Anderson, WIMAX ar fi potrivit pentru oferta companiei, business-to-business.
Anderson a precizat ca saptamana trecuta a achizitionat o retea din Focsani. De asemenea, el a declarat ca mai analizeaza posibilitatea de a face acest lucru si in alte zone ale tarii.
Operatorul de cablu si internet, UPC a anuntat in februarie ca intentioneaza sa investeasca anul acesta, 40 de milioane de euro in dezvloltarea infrastructurii retelei companiei, a declarat, luni, Raluca Milin, director de marketing si vanzari al companiei.
Incepand de la 1 iunie, UPC Romania are o noua campanie prin care clientii UPC au convorbiri gratuite nelimitat pentru orice retea fixa nationala. Pachetul "Familia" are un tarif de 50 de lei, ofera minute gratuite si nelimitate in orice retea fixp nast, in afara orelor de varf (intre orele 18-08) si internet standard cu viteza de download de 1 Mbps.
De asemenea, pachetul "Activ", care costa 80 de lei ofera clientilor minute gratuite si nelimitat in orice retea fixa nationala oricand, si internet cu 4 Mbps viteza de download. Oferta este valabila pana la 31 august, pentru cvlientii UPC de televiziune, la incheierea unui abonament pe un an de zile.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză