Procesul de rebranding costa UPC Romania 2 mil euro

Data publicarii: 04-06-2007 | Afaceri

UPC Romania a prezentat luni, noua sa pozitionare de brand si identitate vizuala, proces care va dura pana la sfarsitul anului 2008 si pentru care s-a dat din buget doua milioane euro, a declarat directorul executiv UPC Romania, Richard Anderson. Rebrandingul companiei presupune investitii pentru imbunatatirea retelelor si in relatiile cu clientii. "Pana la finalul acestui an, intentionam sa deschidem doua call centeruri in tara, cu numar unic de apel, pentru a micsora timpul de asteptare a celor care solicita informatii. In prezent suntem in masura sa raspundem la 80% din solicitarile abonatilor", a declarat Richard.

UPC Romania a anuntat ca, pana la sfarsitul lui 2007, va introduce un sistem unic de facturare a clientilor si analizeaza introducerea unor metode alternative de plata a facturilor.

UPC Romania a semnat un parteneriat cu Posta Romana, pentru distribuitrea facturilor la nivelul intregii tari. Clientii din Bucuresti au posibilitatea de a plati prin intermediul Bancii Transilvania, iar pe viitor, acestia vor putea sa achite facturile si online, pe site-ul companiei.

"Pana la sfarsitul anului 2007, ne vom axa spre imaginea UPC Romania care ase va tranforma, iar casieriile UPC vor deveni un centru de relatii cu clientii, unde abonatii nostri vor avea posibilitatea de a testa serviciile oferite de noi", a declarat directorul de marketing si vanzari, Raluca Millin.

UPC Romania analizeaza posibilitatea de a introduce sistemul WIMAX, pentru ca, potrivit lui Richard Anderson, WIMAX ar fi potrivit pentru oferta companiei, business-to-business.

Anderson a precizat ca saptamana trecuta a achizitionat o retea din Focsani. De asemenea, el a declarat ca mai analizeaza posibilitatea de a face acest lucru si in alte zone ale tarii.

Operatorul de cablu si internet, UPC a anuntat in februarie ca intentioneaza sa investeasca anul acesta, 40 de milioane de euro in dezvloltarea infrastructurii retelei companiei, a declarat, luni, Raluca Milin, director de marketing si vanzari al companiei.

Incepand de la 1 iunie, UPC Romania are o noua campanie prin care clientii UPC au convorbiri gratuite nelimitat pentru orice retea fixa nationala. Pachetul "Familia" are un tarif de 50 de lei, ofera minute gratuite si nelimitate in orice retea fixp nast, in afara orelor de varf (intre orele 18-08) si internet standard cu viteza de download de 1 Mbps.

De asemenea, pachetul "Activ", care costa 80 de lei ofera clientilor minute gratuite si nelimitat in orice retea fixa nationala oricand, si internet cu 4 Mbps viteza de download. Oferta este valabila pana la 31 august, pentru cvlientii UPC de televiziune, la incheierea unui abonament pe un an de zile.

NewsIn