Biletul de intrare la Salonul International Auto Bucuresti va costa 15 lei
Data publicarii: 04-09-2007 | AutoPretul unui bilet pentru Salonul International Auto Bucuresti (SIAB), editia 2007, este de 15 lei, iar tichetele vor putea fi cumparate de la chioscurile Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) si de la intrarea in salon, a declarat directorul general AMC APIA Expo. Comercializarea biletelor ar putea incepe in saptamana 10-16 septembrie, a mai declarat directorul general AMC APIA Expo, Victoria Lupu.
Editia 2007 a SIAB se va tine incepand cu 4 octombrie in orasul Otopeni, in fosta cladire Metro, precum si intr-un pavilion usor din plastic si PVC, demontabil, cu o suprafata de 25.000 metri patrati. Organizatorii estimeaza 250.000 de vizitatori in cele 11 zile ale salonului auto.
"Pretul unui metru patrat din standurile organizate in cadrul salonului este cuprins intre 78 si 90 euro. Membrii APIA beneficiaza de tarife speciale", a spus Victoria Lupu. Ea a spus ca spatiile cele mai mari vor fi ocupate de importatorii cu mai multe marci, cum ar fi Porsche Romania, Tiriac Auto, Dacia-Renault si Autoitalia. Cei patru expozanti vor ocupa fiecare spatii cuprinse intre 2.500 si 3.000 metri patrati.
Accesul pentru vizitatorii care vin cu masina personala se va face in colaborare cu politia rutiera, pentru fluidizare. De asemenea vor fi suplimentate mijloacele de transport in comun catre Otopeni si va fi creata o linie speciala SIAB care va transporta vizitatorii salonului intre Piata Presei Libere si Otopeni. Linia speciala va putea fi folosita gratuit de vizitatori in baza tichetelor de intrare.
Salonul International de Automobile Bucuresti 2007 se va desfasura intre 4 si 14 octombrie la fostul hipermarket Metro Otopeni, pe aproximativ 16.000 metri patrati din hala si alti 25.000 de metri patrati, in parcare, unde va fi amenajat un pavilion usor, adica un cort cu pereti din plastic. Data de 4 octombrie va fi rezervata presei, iar intre 5 si 14 octombrie programul de vizitare este intre orele 10.00 si 20.00.
Hala va fi destinata echipamentelor si accesoriilor, iar pavilonul usor va fi rezervat expunerii autoturismelor. In plus se va mai amenaja un spatiu de aproximativ 5.000 metri patrati pentru vehicule comerciale.
Numarul expozantilor va creste cu 20% in acest an, comparativ cu editia anterioara din 2005. La editia 2007 a SIAB vor participa si marcile Tiriac Auto, absente de la ultimele doua editii ale salonului, plus branduri precum Great Wall, Saab, Lexus, Tata si Daihatsu - care au lipsit in 2005. La aceasta editie va lipsi marca Peugeot. importatorul Trust Motors motivand ca spatiul de expunere este impropriu si accesul dificil.
AMC APIA Expo este o companie constituita de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA) si AMC Promotion, compania franceza care organizeaza salonul auto de la Paris.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut