Numele companiei DaimlerChrysler Automotive Romania ar putea fi schimbat
Data publicarii: 05-10-2007 | AutoDaimler AG poarta discutii cu filiala romaneasca a grupului, DaimlerChrysler Automotive Romania, in vederea schimbarii numelui companiei din tara, dupa ce DaimlerChrysler a vandut 80% din Chrysler la nivel mondial, au declarat reprezentantii companiei, la Salonul Auto de la Bucuresti.
Actionarii companiei germane DaimlerChrysler AG au decis joi sa schimbe numele companiei in Daimler AG. Decizia a fost luata dupa ce 80,1% dintre actiunile Chrysler au fost preluate, in luna mai, de fondul de investitii Cerberus.
Presedintele DaimlerChrysler Automotive Romania, Michael Grewe, a spus la Salonul Auto Bucuresti ca in prezent nu se stie daca numele filialei romanesti va fi schimbat, insa in prezent, se poarta discutii pe aceasta tema, iar decizia va fi luata de compania - mama. El a precizat pentru NewsIn ca nu e obligatoriu ca numele sa fie schimbat, in tara, din moment ce compania vinde si masini Chrysler.
"Nu intentionam sa modificam in niciun fel politicile noastre pentru Romania. Vom continua sa vindem aceleasi marci Daimler si Chrysler si vom pastra structura organizationala. In acelasi timp, reteaua noastra de dealeri va continua sa opereze ca o structura ce comercializaza mai multe marci in intreaga tara", a spus Grewe.
El a adaugat ca in prezent sunt 14 dealeri care vand in tara marcile Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Fuso si Dodge. Compania se asteapta sa vanda 2.000 de masini Mercedes, 3.500 din utilitarele aceleiasi marci si 1.000 de vehicule pentru Chrysler Group (marcile Chrysler, Jeep si Dodge).
DaimlerChrysler Automotive Romania si-a marit in aprilie tinta de vanzari, pentru 2007, cu aproape 10%, pana la 6.500 de automobile.
Directorul executiv al companiei Daimler AG, Dieter Zetsche, a spus ca numele fondatorului va fi onorat prin numele diviziilor Mercedes. Astfel, afacerea cu masini premium produse de Daimler se va numi Mercedes-Benz Cars, afacerea cu vehicule utilitare se va numi Mercedes-Benz Vans. Banca DaimlerChrysler va deveni Mercedes-Benz Bank.
Divizia de camioane se va numi Daimler Trucks, divizia de autobuze va purta numele de Daimler Buses, iar serviciile financiare vor purta numele Daimler Financial Services.
DaimlerChrysler AG a anuntat pe 14 mai ca fondul de investitii Cerberus va prelua 80,1% din capitalul de actiuni al companiei Chrysler si al serviciilor financiare aferente.
Tranzactia este in valoare de 5,5 miliarde euro. Chrysler va pastra 19,9% din actiuni din noua companie, Chrysler Holding LLC, si din viitoarea Chrysler Corporation. Aceasta va produce si vinde marcile Chrysler, Dodge si Jeep si va detine Chrysler Financial Services, care furnizeaza servicii financiare pentru aceste masini in regiunea NAFTA.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză