Guvernul a modificat Legea Audiovizualului, introducand astfel noi tipuri de publicitate
Data publicarii: 25-11-2008 | MediaGuvernul a modificat marti Legea Audiovizualului in sensul admiterii de noi tipuri de publicitate - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala - care vor oferi posturilor TV surse suplimentare de venituri, informeaza un comunicat remis de Executiv.
Actul normativ creeaza cadrul general pentru introducerea serviciilor digitale de radiodifuziune si televiziune. De asemenea, aduce reglementari privind relaxarea regimului publicitatii, prin admiterea unor noi procedee - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala. Aceste procedee vor oferi posturilor de televiziune surse suplimentare de venituri, se arata in comunicat.
Ordonanta de Urgenta adoptata de Guvern prevede elaborarea Strategiei de tranzitie de la emisia analogica la cea digitala si a strategiei de acoperire cu programe a teritoriului, in conformitate cu prevederile europene.
Ordonanta reglementeaza dreptul radiodifuzorilor de a-si alege operatorul tehnic prin intermediul caruia sa-si transmita programele audiovizuale si prevede selectionarea radiodifuzorilor pe baza unor criterii transparente si explicit prevazute de lege. Aceste criterii se bazeaza pe continutul programelor audiovizuale oferite, acestea fiind factorul determinant in convingerea publicului sa achizitioneze noile receptoare.
Noile reglementari privind Legea Audiovizualului reprezinta implementarea in legislatia interna a noilor norme europene in domeniu.
Proiectul de act normativ a fost initiat de Ministerul Culturii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri