Guvernul a modificat Legea Audiovizualului, introducand astfel noi tipuri de publicitate
Data publicarii: 25-11-2008 | MediaGuvernul a modificat marti Legea Audiovizualului in sensul admiterii de noi tipuri de publicitate - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala - care vor oferi posturilor TV surse suplimentare de venituri, informeaza un comunicat remis de Executiv.
Actul normativ creeaza cadrul general pentru introducerea serviciilor digitale de radiodifuziune si televiziune. De asemenea, aduce reglementari privind relaxarea regimului publicitatii, prin admiterea unor noi procedee - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala. Aceste procedee vor oferi posturilor de televiziune surse suplimentare de venituri, se arata in comunicat.
Ordonanta de Urgenta adoptata de Guvern prevede elaborarea Strategiei de tranzitie de la emisia analogica la cea digitala si a strategiei de acoperire cu programe a teritoriului, in conformitate cu prevederile europene.
Ordonanta reglementeaza dreptul radiodifuzorilor de a-si alege operatorul tehnic prin intermediul caruia sa-si transmita programele audiovizuale si prevede selectionarea radiodifuzorilor pe baza unor criterii transparente si explicit prevazute de lege. Aceste criterii se bazeaza pe continutul programelor audiovizuale oferite, acestea fiind factorul determinant in convingerea publicului sa achizitioneze noile receptoare.
Noile reglementari privind Legea Audiovizualului reprezinta implementarea in legislatia interna a noilor norme europene in domeniu.
Proiectul de act normativ a fost initiat de Ministerul Culturii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an