Outsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%
Data publicarii: 25-06-2009 | AfaceriOutsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%, ajutand de asemenea la cresterea veniturilor si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, a declarat Managing Director al Linea Directa Communications, Dejan Grbic.
"Apeland la externalizarea serviciilor, companiile isi pot reduce costurile cu 10% pana la 50%. Insa acestea nu trebuie sa se gandeasca numai la faptul ca outsourcing-ul reduce costurile, pentru ca aceste servicii ajuta si la cresterea veniturilor precum si a serviciilor oferite clientilor", a spus reprezentantul Linea Directa Communications, companie care activeaza pe piata de marketing direct si call center.
Grbic considera ca industria outsourcing din Romania are un mare potential de crestere in special datorita raportului excelent dintre calitate si pret la serviciile oferite."Pretul este unul dintre cele mai scazute din Europa Centrala si de Est, iar personalul este foarte bine pregatit, in special prin capacitatile multilingvistice", a adaugat Mananing Director al companiei Linea Directa Communications.
Dejan Grbic a subliniat ca aceasta crestere se bazeaza si pe faptul ca in Romania numai 5 - 10% din companii apeleaza la outsourcing in timp ce in alte tari procentul este 70-80. "Pe piata locala ne confruntam cu companii care nu sunt constiente de beneficiile externalizarii unor servicii sau pur si simplu sunt reticenti", a declarat Grbic.
"Actuala criza a avut un efect imediat asupra companiilor din acest sector care deserveau clientii importanti din domenile cele mai afectate de criza, ca de exemplu sectorul financiar, care se folosea de serviciile BPO (Business Process Outsourcing) si in mod special de call center. Declinul a survenit deoarece acesti clienti detineau la randul lor departamente interne de call center, iar cand au renuntat la aceste servicii au preferat sa renuntat la cele externe. Insa pe termen lung criza va impulsiona industria de outsourcing si sunt posibilitati reale de crestere pe piata interna", a continuat managing director Linea Directa Communications.
Acesta considera ca scaderea poate fi recuperata in urmatoarele cateva luni prin reorientarea catre alte servicii care se afla in crestere, cum ar fi recuperarea de creante.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, una dintre cele mai mari companii de marketing direct si call center. Activitatile principale sunt administrare baze de date, programe de loializare si de generare potentiali clienti, vanzari telefonice, servicii de Info Line si Help-Desk, campanii de E-mailing si SMS, studii de piata, trimiteri postale, respectiv procesare plati.
Grupul acopera 21 de piete din Europa Centrala si de Est. Linea Directa Communications are in Romania aproximativ 300 de angajati, iar in toamna acestui an va deschide un nou sediu intr-o locatie din centrul sau vestul tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză