Outsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%
Data publicarii: 25-06-2009 | AfaceriOutsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%, ajutand de asemenea la cresterea veniturilor si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, a declarat Managing Director al Linea Directa Communications, Dejan Grbic.
"Apeland la externalizarea serviciilor, companiile isi pot reduce costurile cu 10% pana la 50%. Insa acestea nu trebuie sa se gandeasca numai la faptul ca outsourcing-ul reduce costurile, pentru ca aceste servicii ajuta si la cresterea veniturilor precum si a serviciilor oferite clientilor", a spus reprezentantul Linea Directa Communications, companie care activeaza pe piata de marketing direct si call center.
Grbic considera ca industria outsourcing din Romania are un mare potential de crestere in special datorita raportului excelent dintre calitate si pret la serviciile oferite."Pretul este unul dintre cele mai scazute din Europa Centrala si de Est, iar personalul este foarte bine pregatit, in special prin capacitatile multilingvistice", a adaugat Mananing Director al companiei Linea Directa Communications.
Dejan Grbic a subliniat ca aceasta crestere se bazeaza si pe faptul ca in Romania numai 5 - 10% din companii apeleaza la outsourcing in timp ce in alte tari procentul este 70-80. "Pe piata locala ne confruntam cu companii care nu sunt constiente de beneficiile externalizarii unor servicii sau pur si simplu sunt reticenti", a declarat Grbic.
"Actuala criza a avut un efect imediat asupra companiilor din acest sector care deserveau clientii importanti din domenile cele mai afectate de criza, ca de exemplu sectorul financiar, care se folosea de serviciile BPO (Business Process Outsourcing) si in mod special de call center. Declinul a survenit deoarece acesti clienti detineau la randul lor departamente interne de call center, iar cand au renuntat la aceste servicii au preferat sa renuntat la cele externe. Insa pe termen lung criza va impulsiona industria de outsourcing si sunt posibilitati reale de crestere pe piata interna", a continuat managing director Linea Directa Communications.
Acesta considera ca scaderea poate fi recuperata in urmatoarele cateva luni prin reorientarea catre alte servicii care se afla in crestere, cum ar fi recuperarea de creante.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, una dintre cele mai mari companii de marketing direct si call center. Activitatile principale sunt administrare baze de date, programe de loializare si de generare potentiali clienti, vanzari telefonice, servicii de Info Line si Help-Desk, campanii de E-mailing si SMS, studii de piata, trimiteri postale, respectiv procesare plati.
Grupul acopera 21 de piete din Europa Centrala si de Est. Linea Directa Communications are in Romania aproximativ 300 de angajati, iar in toamna acestui an va deschide un nou sediu intr-o locatie din centrul sau vestul tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial