Outsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%
Data publicarii: 25-06-2009 | AfaceriOutsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%, ajutand de asemenea la cresterea veniturilor si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, a declarat Managing Director al Linea Directa Communications, Dejan Grbic.
"Apeland la externalizarea serviciilor, companiile isi pot reduce costurile cu 10% pana la 50%. Insa acestea nu trebuie sa se gandeasca numai la faptul ca outsourcing-ul reduce costurile, pentru ca aceste servicii ajuta si la cresterea veniturilor precum si a serviciilor oferite clientilor", a spus reprezentantul Linea Directa Communications, companie care activeaza pe piata de marketing direct si call center.
Grbic considera ca industria outsourcing din Romania are un mare potential de crestere in special datorita raportului excelent dintre calitate si pret la serviciile oferite."Pretul este unul dintre cele mai scazute din Europa Centrala si de Est, iar personalul este foarte bine pregatit, in special prin capacitatile multilingvistice", a adaugat Mananing Director al companiei Linea Directa Communications.
Dejan Grbic a subliniat ca aceasta crestere se bazeaza si pe faptul ca in Romania numai 5 - 10% din companii apeleaza la outsourcing in timp ce in alte tari procentul este 70-80. "Pe piata locala ne confruntam cu companii care nu sunt constiente de beneficiile externalizarii unor servicii sau pur si simplu sunt reticenti", a declarat Grbic.
"Actuala criza a avut un efect imediat asupra companiilor din acest sector care deserveau clientii importanti din domenile cele mai afectate de criza, ca de exemplu sectorul financiar, care se folosea de serviciile BPO (Business Process Outsourcing) si in mod special de call center. Declinul a survenit deoarece acesti clienti detineau la randul lor departamente interne de call center, iar cand au renuntat la aceste servicii au preferat sa renuntat la cele externe. Insa pe termen lung criza va impulsiona industria de outsourcing si sunt posibilitati reale de crestere pe piata interna", a continuat managing director Linea Directa Communications.
Acesta considera ca scaderea poate fi recuperata in urmatoarele cateva luni prin reorientarea catre alte servicii care se afla in crestere, cum ar fi recuperarea de creante.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, una dintre cele mai mari companii de marketing direct si call center. Activitatile principale sunt administrare baze de date, programe de loializare si de generare potentiali clienti, vanzari telefonice, servicii de Info Line si Help-Desk, campanii de E-mailing si SMS, studii de piata, trimiteri postale, respectiv procesare plati.
Grupul acopera 21 de piete din Europa Centrala si de Est. Linea Directa Communications are in Romania aproximativ 300 de angajati, iar in toamna acestui an va deschide un nou sediu intr-o locatie din centrul sau vestul tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut