OTTO, liderul vanzarilor prin cataloage, este in Romania
Data publicarii: 18-09-2006Primul catalog al Grupului OTTO tiparit in limba romana contine colectia toamna/iarna 2006 si poate fi deja comandat prin intermediul call center-ului disponibil de luni pana sambata intre orele 10-22 sau online la www.ottoonline.ro. De asemenea, catalogul va fi disponibil de saptamana aceasta din magazinele media Diverta si la centrele de difuzare a presei.
Catalogul Schwab va fi urmat in ianuarie 2007 de catalogul Otto, piesa de rezistenta a concernului, cu cea mai mare raspandire din lume. Acesta va fi editat bianual si va cuprinde o oferta bogata, in peste 600 de pagini.
Operatiunile OTTO in Romania vor fi derulate prin Adra Retail SRL, companie membru RTC Holding, unul dintre cele mai puternice grupuri cu capital romanesc, cu experienta de peste 15 ani pe piata romaneasca, in domenii precum distributie, logistica si retail.
Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini.
Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole pe sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.
La nivel mondial, in 2005, Grupul OTTO a avut o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde Euro si peste 55.000 de angajati in mai mult de 19 tari.
Unul din argumentele pentru care acesta afacere prospera in intreaga lume este lejeritatea procesului de alegere a articolelor dorite, faptul ca prin simpla rasfoire a unui catalog se poate scuti timpul pierdut in magazine. De asemenea, istoria brandului german este o garantie a calitatii produselor si a faptului ca articolele au aceleasi caracteristici cu cele prezentate in fotografii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză