BRD si Orange vor mai multe companii responsabile in Romania
Data publicarii: 20-09-2006La nivel international, publicul face presiuni asupra companiilor sa investeasca in dezvoltarea societatii. Studiile arata ca 70% dintre consumatorii europeni considerau in 2000 ca responsabilitatea unei companii este importanta in decizia de a cumpara un produs sau un serviciu (MORI 2000). In 2004, conform Cone Corporate Citizenship Study, 86% dintre americani erau inclinati sa schimbe un brand in favoarea altuia similar, insa implicat intr-o cauza sociala.
Chiar daca Romania este inca departe in privinta presiunii publice asupra sectorului de afaceri, Amalia Fodor, PR Manager, Orange Romania, crede ca e nevoie de o comunicare in ambele sensuri intre companie si publicul sau: “o comunicare deschisa si transparenta este cea mai buna modalitate de a progresa. Responsabilitatea sociala inseamna dezvoltare continua si mai inseamna a tine cont de parerea fiecaruia”.
Despre motivele care au stat la baza parteneriatului cu ResponsabilitateSociala.ro, Amalia Fodor spune: "vrem sa contribuim la un program care le ofera companiilor romanesti informatiile de care au nevoie pentru a se implica activ in viata comunitatii". La randul sau, Adela Pascu declara ca "sustinerea pe care o acorda BRD programului vizeaza promovarea conceptului de responsabilitate sociala in Romania - in randurile managerilor din companii, autoritatilor publice, ONG-urilor, mass-mediei si publicului larg".
Ca urmare a recentului parteneriat cu BRD si Orange, ResponsabilitateSociala.ro isi propune sa extinda categoriile de continut si actiunile de comunicare. Pentru a stimula o dezbatere publica in privinta rolului pe care il au companiile la dezvoltarea sociala, vor fi realizate pe site interviuri cu lideri de opinie din mass-media, din zona politica, a societatii civile etc. De asemenea, organizatorii programului vor sa ofere pietei, impreuna cu alte organizatii interesate de acelasi subiect, studii si cifre in privinta evolutiei CSR (responsabilitatea sociala a companiilor) in Romania. Se urmareste astfel consolidarea obiectivului portalului de a fi cea mai cunoscuta si apreciata sursa de informatii despre CSR.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024