Cum sa-ti deschizi o agentie loto la tine in cartier
Data publicarii: Astazi, 11-07-2011 | Afaceri
Firmele care indeplinesc anumite conditii pot vinde bilete la loto in sistem de franciza. Loteria Romana instruieste personalul, iar castigurile vin din comisioanele din vanzari.
In Romania, exista o agentie loto la 11.000 de locuitori, in timp ce media europeana este de o agentie la 1.600 de locuitori. Compania Nationala Loteria Romana (CNLR) vrea sa schimbe aceasta statistica pe baza ideii de franciza, relateaza revista "Capital". "In prezent, 1.007 din cele 1.949 de agentii loto sunt agentii mandatare, adica se lucreaza in baza unui contract de mandat, iar partenerii nostri castiga din comisioane. Incercam sa dezvoltam tipul acesta de colaborare", spune Mihai Boboc, sef serviciu vanzari CNLR. El sustine ca orice agent economic poate sa devina agentie loto mandatara, scrie EVZ.ro
Transformarea intr-o agentie loto
"Sa deschizi o agentie este foarte simplu! Trebuie indeplinite cateva conditii: sa ai o suprafata de cel putin 10 metri patrati, sa ai in statut codul CAEN 9.200, jocuri de noroc si pariuri", explica Mihai Boboc. Urmatoarea etapa este depunerea unui dosar la Loteria Romana. In cazul in care acesta este complet, businessul intra pe linie dreapta.
Loteria instaleaza echipamentele: antene, terminale loto si, daca se cere, terminalul de pariloto si aparatele de videoloterie. In plus, personalul care urmeaza sa lucreze la viitoarea agentie mandatara este instruit tot de CNLR. Astfel, cu niste costuri de pornire extrem de mici, agentia mandatara poate sa devina, inca de la inceput, profitabila.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online