CEC Bank lanseaza o campanie promotionala pentru produsele de economisire
Data publicarii: 29-10-2012 | Finante-Banci
Pentru a sarbatori Ziua Internationala a Economisirii, CEC Bank deruleaza in perioada 29 octombrie - 2 noiembrie 2012 o campanie promotionala la produsele de economisire destinate persoanelor fizice. Campania se adreseaza tuturor clientilor care vor constitui depozite cu rata fixa a dobanzii si depozite cu depuneri ulterioare, din sume noi, beneficiind astfel de urmatoarele cresteri ale ratelor de dobanda:
- 0,50 p.p. peste dobanda standard (lei);
- 0,15 p.p. peste dobanda standard (euro).
In plus, pentru depozitele constituite in perioada campaniei promotionale nu este necesara existenta unei sume minime.
"Prin lansarea acestei campanii promotionale, CEC Bank face dovada preocuparii permanente de a imbunatati produsele si serviciile din portofoliu, venind cu oferte atractive pe segmentul de clienti persoane fizice”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate a bancii, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
LEI
- 7 zile - 2,50%
- 1 luna - 5,25%
- 3 luni - 5,60%
- 6 luni - 5,75%
- 9 luni - 6,00%
- 12 luni - 6,00%
EURO
- 7 zile - 1,40%
- 1 luna - 2,40%
- 3 luni - 2,65%
- 6 luni - 2,65%
- 9 luni - 2,90%
- 12 luni - 2,90
- 7 zile - 0,75%
- 1 luna - 1,00%
- 3 luni - 1,50%
- 6 luni - 1,50%
- 9 luni - 1,75%
- 12 luni - 1,75%
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini