Studiourile Romtelecom prezinta…
Data publicarii: 11-02-2013 | IT&C
…..astazi, 11 februarie 2013, simplificarea brandului Romtelecom si noua sa identitate vizuala, precum si un nou pachet pentru clientii rezidentiali, comunicat prin intermediul unui nou concept de comunicare.
Simplificarea de brand si noua identitate vizuala sunt introduse printr-o campanie noua de comunicare pentru lansarea ofertei de primavara - "Studiourile Romtelecom”;
Continut premium, HBO si HBO Comedy, plus doua canale exclusive (Shorts TV si Comedy Central Extra) intr-un pachet cu 3 servicii.
Simplificarea brandului si noua identitate vizuala
In ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformari majore, evoluand de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clientii Romtelecom utilizeaza in acest moment cel putin doua servicii ale companiei.
Dupa ce in ultimii ani cele doua sub-branduri Clicknet si Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet si TV, o consecinta naturala acum este redirectionarea tuturor eforturilor de comunicare catre consolidarea brandului-mama Romtelecom, ca furnizor de pachete.
"In acest sens, Romtelecom a initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro,” explica Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Pe langa simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos si mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuala dezvoltata pentru canalele Dolce Sport in vara anului 2012.
"Studiile arata ca Romtelecom este perceput la acest moment ca un brand foarte competent, experimentat si demn de incredere, capabil sa tina pasul cu evolutia permanenta a clientilor sai. Prin schimbarea arhitecturii de brand si a identitatii vizuale ne dorim sa reflectam modul in care clientii nostri evolueaza si cum, in mod consecvent, noi ne adaptam nevoilor lor,” declara Ovidiu Ghiman.
Noua oferta comerciala si campania de comunicare
Noua identitate vizuala este lansata printr-o noua platforma de comunicare, sub sloganul "Studiourile Romtelecom prezinta FilmOferta”, pentru a sustine inca o data promisiunea facuta de catre companie de a oferi continut de calitate clientilor sai.
Din punct de vedere comercial, Romtelecom isi sustine aceasta pozitionare puternic bazata pe continut, oferind noilor sai clienti pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA.
Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză