Serviciile de Private Banking ale Bancii Transilvania, in topul revistei Euromoney
Data publicarii: 25-02-2013 | Finante-Banci
Serviciile de Private Banking ale Bancii Transilvania sunt, din nou, in topul revistei Euromoney (www.euromoney.com). Conform Studiului Pietei de Private Banking 2012, realizat anual de catre publicatia mentionata, BT este - in Romania - pe locul I la categoria Lending / Financing Solutions (Solutii financiare / Imprumuturi), respectiv pe locul II sectiunea Specialized Services - Entrepreneurs (Servicii specializate / Antreprenori).
Studiul Euromoney apare anual, oferind o perspectiva cantitativa si calitativa a pietei de Private Banking. Metodologia sa are la baza sondajul de opinie, participantii fiind jucatori de pe piete diferite de Private Banking, printre care si Romania. In punctajul aferent fiecarei banci din clasament au fost luate in considerare, de asemenea, activele gestionate, profitabilitatea, serviciile oferite clientilor de Private Banking etc.
Banca Transilvania are in prezent peste 2.300 de clienti de Private Banking, in crestere cu 27% fata de 2011. Prin Divizia de Private Banking, banca gestioneaza active de peste 470 milioane de euro, care sunt in crestere cu 17%, in comparatie cu 2011. Din categoria Clienti Private Banking BT fac parte persoane care au in conturi ale Bancii Transilvania sume de peste 100.000 euro - sau echivalent - pentru o perioada de cel putin 3 luni consecutive. De asemenea, fac parte din aceasta categorie clientii care investesc sume semnificative in subsidiarele Grupului Financiar Banca Transilvania - cum sunt BT Asset Management sau BT Securities - respectiv in cadrul Sucursalei BT Cipru, dar si clienti cu carduri premium sau care au imprumuturi mari la BT.
Obiectiv 2013: 15% crestere pe Private Banking BT
Banca Transilvania si-a propus, pentru acest an, o crestere cu 15% atat a numarului de clienti de Private Banking, cat si a activelor pe acest segment. Totodata, banca va continua sa se implice in proiecte cu impact socio-cultural, care sustin si promoveaza arta romaneasca.
Conform estimarilor Diviziei de Private Banking BT, piata de Private Banking din Romania va fi, si in 2013, o nisa de succes pentru banci, in general, mai ales datorita posibilitatilor de cross-sell.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză