ASF a aprobat emisiunea de obligatiuni in lei a UniCredit Tiriac Bank
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciAutoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat, prin decizia nr. A110/13.06.2013, oferta primara de vanzare de obligatiuni corporative emise de UniCredit Tiriac Bank, care vizeaza o valoare de 500 milioane lei.
Banca emite obligatiuni corporative in lei, negarantate, cu maturitatea de 5 ani, scadente in 2018, nominative, in forma dematerializata, evidentiate prin inscriere in cont.
Oferta initiala este de 50.000 de obligatiuni, fiecare avand valoarea nominala de 10.000 lei. In cazul in care subscrierile vor depasi acest numar, UniCredit Tiriac Bank poate creste numarul de obligatiuni pana la maximum 70.000 de unitati. Subscrierea minima este de 50 de unitati.
Oferta va fi considerata incheiata cu succes daca minimum 70% din suma tintita este subscrisa.
Oferta va fi declarata deschisa in data de 14.06.2013, ora 9:00 si va fi declarata inchisa in data de 21.06.2013, ora 13:00.
Subscrierile vor fi inregistrate exclusiv de catre intermediarul emisiunii, SSIF BROKER, la sediul acestuia din Bucuresti, Sector 4, Splaiul Unirii nr. 16, etaj 8, cam 802-804, intre orele 09:00 - 17:00, ora Romaniei, in fiecare zi lucratoare din cadrul perioadei de derulare a ofertei, cu exceptia ultimei zile a ofertei, cand subscrierile vor putea fi inregistrate numai intre orele 09:00 - 13:00, ora Romaniei.
"Suntem ferm increzatori in finalizarea cu succes a demersului nostru, avand in vedere discutiile pregatite din timp cu investitorii institutionali locali si internationali si reactiile pozitive din partea acestora. Emisiunea de obligatiuni este un element important in strategia noastra pe termen lung de diversificare a surselor de finantare, iar parametrii acesteia au fost alesi dupa o monitorizare atenta si o proiectie minutioasa asupra conditiilor de piata. Initiativa reprezinta o reafirmare a angajamentului pe care il avem pe termen lung pentru Romania si a contributiei pe care dorim sa o avem la dezvoltarea pietei de capital locale”, a declarat Rasvan Radu, CEO/Presedinte Executiv al UniCredit Tiriac Bank.
Cuponul va fi de minimum 6% pe an, iar nivelul final al acestuia va fi anuntat public cel mai tarziu in a patra zi lucratoare de derulare a ofertei, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare. Plata dobanzii se va realiza in datele de 15 iunie, respectiv 15 decembrie ale fiecarui an, scadenta obligatiunilor fiind 15.06 2018.
Fondurile nete rezultate in urma emisiunii obligatiunilor, dupa plata comisioanelor, onorariilor si a altor cheltuieli cu privire la emisiunea obligatiunilor vor fi utilizate in scop general de finantare.
Obligatiunile vor fi inregistrate pentru tranzactionare pe piata reglementata la vedere administrata de Bursa de Valori Bucuresti (BVB).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut