Omniasig si Asirom nu fuzioneaza. Ce spun oficialii celor doua companii
Data publicarii: 18-06-2013 | Finante-BanciOmniasig si Asirom sunt doua marci foarte valoroase, la care Vienna Insurance Group, compania mama, nu poate renunta, spun la unison reprezentanti ai celor doua companii romanesti. Acesta ar fi unul din motivele pentru care fuziunea dintre acestea ar fi doar ipotetica.
Mai toate companiile de asigurari au pierderi pe primele luni ale acestui an, potrivit declaratiilor Marianei Diaconescu, presedinte Asirom si ale unui oficial apropiat companiei Omniasig, dar situatia financiara mai dificila nu va duce la fuziunea celor doua companii, subiect lansat pe piata de mai multa vreme.
Vestea ca, in scopul diminuarii costurilor, Asirom "trece printr-o noua etapa de restructurare", care nu exclude posibilitatea reducerilor de personal, a reactivat subiectul fuziunii ipotetice dintre cea mai veche companie romaneasca de asigurari si una dintre cele mai importante create in Romania dupa 1990.
Restructurarea, inclusiv reducerea de personal fac, de obicei, parte din pregatirea companiilor pentru fuziune.
Totusi, "nici vorba de fuziune. Etapa de restructurare, pe care o parcurgem acum, nu are nici o legatura cu asa ceva", a declarat Mariana Diaconescu, pentru ECONOMICA.NET.
"Din Vienna Insurance Group (VIG) fac parte aceste doua companii, care sunt doua branduri foarte valoroase, puternice, de cate 15 milioane de euro fiecare si care aduc multi clienti. Grupul a cumparat companiile respective inclusiv pentru brand. De ce ar renunta grupul respectiv la unul dintre branduri? De ce ar pierde piata si bani astfel?", s-a intrebat retoric oficialul apropiat Omniasig, care a preferat anonimatul , pentru ca a emis "doar o parere personala".
O estimare neoficiala din domeniu coteaza valoarea brandurilor Asirom si Omniasig la cate 15 milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an