Companiile, tot mai reticente fata de asiguratorii cu "nereguli"
Data publicarii: 05-08-2014 | Finante-BanciNe aflam in era «big data», in care interesul consumatorului, persoana fizica sau juridica, pentru informatii tehnice si financiare se inscrie pe o tendinta de crestere, apreciaza Anca Roscaneanu , general manager Gras Savoye Romania. In acelasi timp, produsele de tip «tailor-made» devin o necesitate in asigurarile pentru companii.
Wall-Street.ro: Care au fost principalele tendinte care au influentat evolutia pietei de brokeraj in primul semestru din acest an?
Anca Roscaneanu: In prima jumatate a acestui an am remarcat fenomene precum:
Cresterea cererii de informatii despre produsele personalizate, atat adaptari ale celor standard cat si produse create de la zero;
Consultantii nostri au primit des intrebari despre evenimentele in care au fost implicate anumite companii de asigurare, au vrut informatii tehnice, argumentate nefiltrate de media;
Companiile au fost mai deschise sa includa in pachetele de compensatii si beneficii pentru angajati linii de asigurare de tip employee benefits (asigurari de viata, de sanatate, de accidente, de calatorie in strainatate). Interesul pentru informatii tehnice si financiare a fost in crestere. O cauza si, totodata un efect, este ca asiguratorii au fost mai flexibili sa adapteze politele;
S-a mentinut tendinta in crestere a ultimilor ani a nivelului de informare si educare a clientilor, in sensul ca din ce in ce mai multe companii vor sa beneficieze de valoare adaugata si de eficientizarea investitiei in asigurari;
A ramas o constanta a pietei presiunea pe bugete indiferent de dimensiunea companiei, a domeniului de activitate si a liniei de asigurare incheiate;
Wall-Street.ro: Care sunt liniile de business cu cel mai mare potential de crestere si care sunt factorii care vor genera aceasta capacitate de evolutie pe termen mediu si lung?
Anca Roscaneanu: Daca discutam de crestere in valori absolute nu ne putem referi decat la o perspectiva pe termen mediu. Pe masura ce companiile din Romania se extind cu activitatea in afara tarii au nevoie de asigurari de tip raspundere civila, de asigurari de credite comerciale, de garantii contractuale (de participare la licitatii, de buna executie etc.).
SURSA: Wall-street.
Wall-Street.ro: Care au fost principalele tendinte care au influentat evolutia pietei de brokeraj in primul semestru din acest an?
Anca Roscaneanu: In prima jumatate a acestui an am remarcat fenomene precum:
Cresterea cererii de informatii despre produsele personalizate, atat adaptari ale celor standard cat si produse create de la zero;
Consultantii nostri au primit des intrebari despre evenimentele in care au fost implicate anumite companii de asigurare, au vrut informatii tehnice, argumentate nefiltrate de media;
Companiile au fost mai deschise sa includa in pachetele de compensatii si beneficii pentru angajati linii de asigurare de tip employee benefits (asigurari de viata, de sanatate, de accidente, de calatorie in strainatate). Interesul pentru informatii tehnice si financiare a fost in crestere. O cauza si, totodata un efect, este ca asiguratorii au fost mai flexibili sa adapteze politele;
S-a mentinut tendinta in crestere a ultimilor ani a nivelului de informare si educare a clientilor, in sensul ca din ce in ce mai multe companii vor sa beneficieze de valoare adaugata si de eficientizarea investitiei in asigurari;
A ramas o constanta a pietei presiunea pe bugete indiferent de dimensiunea companiei, a domeniului de activitate si a liniei de asigurare incheiate;
Wall-Street.ro: Care sunt liniile de business cu cel mai mare potential de crestere si care sunt factorii care vor genera aceasta capacitate de evolutie pe termen mediu si lung?
Anca Roscaneanu: Daca discutam de crestere in valori absolute nu ne putem referi decat la o perspectiva pe termen mediu. Pe masura ce companiile din Romania se extind cu activitatea in afara tarii au nevoie de asigurari de tip raspundere civila, de asigurari de credite comerciale, de garantii contractuale (de participare la licitatii, de buna executie etc.).
SURSA: Wall-street.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare