Grupul de asigurari ERGO a achizitionat Credit Europe Asigurari; ASF aproba tranzactia
Data publicarii: 20-07-2016 | EconomieGrupul de asigurari ERGO a achizitionat Credit Europe Asigurari (CEA), tranzactia fiind finalizata dupa primirea aprobarii finale de la Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) in 19 iulie 2016, insa partile au agreat ca pretul de achizitie sa nu fie dezvaluit, informeaza un comunicat al Credit Europe Asigurari.
"Procesul de aprobare a tranzacției a început în decembrie 2015. Aceasta achiziție asigură prezența completă a grupului ERGO pe piața asigurărilor de viață și generale din România. Compania va funcționa sub brandul ERGO după ce procesul de rebranding va fi finalizat. Toate polițele de asigurare vor rămâne în vigoare și vor trece sub brandul ERGO cu toate drepturile și obligațiile nemodificate", se precizează în comunicat.
Potrivit sursei citate, toate acțiunile companiei de asigurări generale Credit Europe Asigurări-Reasigurări S.A. sunt deținute în prezent de ERGO Austria International AG și ERGO Versicherung AG, care fac parte din Grupul ERGO, unul dintre cele mai mari grupuri de asigurări din Germania și Europa.
Credit Europe Asigurări, cu sediul în București, este o companie de asigurări generale, iar portofoliul companiei include în principal asigurări de clădiri/locuințe și bunuri conținute, asigurări Casco, asigurări de accidente a persoanelor, asigurări de asistență medicală în străinătate și asigurări de răspundere civilă.
În 2015, compania a înregistrat un volum de prime brute subscrise de 9,1 milioane de euro, situandu-se, astfel, pe locul 16 în topul companiilor de asigurări generale din România, în funcție de volumul de prime brute subscrise.
Grupul ERGO este prezent pe piața românească de asigurări din anul 2010, prin compania de asigurări de viață ERGO Asigurări de Viață. Portofoliul companiei include atât asigurări de viață tradiționale, cât și asigurări de tip unit linked, index linked, a accidentelor de persoane și de sănătate. ERGO Asigurări de Viață s-a situat pe locul 9 pe piața asigurărilor de viață, cu un volum de prime brute subscrise în anul 2015 de peste 10 milioane euro.
Strategia ERGO pe termen lung în Romania este de a se situa printre jucătorii de top din piața de profil, în baza unei creșteri profitabile atât pe segmental asigurărilor de viață, cât și al asigurărilor generale, luând în considerare intrarea pe piața asigurărilor RCA.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză