Finantari de 1.000 de dolari pentru elevii care dezvolta proiecte comunitare
Data publicarii: 10-01-2007
"Incercam sa ii invatam pe copii, ca pe langa nevoile individuale sunt si nevoile comunitare", a spus directorul general al P & G Marketing Romania, Jose Medran. "Dorim ca acestia sa joace un rol activ in comunitate, sa identifice probleme si solutii. Incercam sa stimulam initiativele in domeniul comunitar", a adaugat Medran.
"Invata sa schimbi lumea este un program complementar orelor de Educatie Civica, el ofera orientare practica", a spus Diana Klusch.
Programul se desfasoara in trei etape. Pe parcursul primelor doua etape, desfasurate in perioada noiembrie 2006- ianuarie 2007, profesorii si elevii au participat la seminarii sustinute de angajatii companiei. Seminariile s-au concetrat pe problematica managementului proiectelor (elaborarea si gestionarea proiectului, elaborarea bugetului). In cea de-a treia etapa, elevii, asistati de profesori, identifica o problema sociala si elaboreaza proiectele. Proiectele pot fi depuse pana in data de 19 februarie si vor fi dezvoltate pe parcursul lunilor martie- aprilie.
Programul dezvoltat de compania Procter & Gamble " incearca sa dezvolte spiritul civic al copiilor, prin stimularea implicarii in solutionarea problemelor care apar la nivelul comunitatii si invata scolile sa elaboreze proiecte si atraga, astfel fonduri", a precizat Diana Klusch.
Proiectul "Invata sa schimbi lumea" a fost lansat in anul 2002 si se afla la cea de-a cincea editie. Pentru editia 2006-2007, compania a incheiat un parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii (MEdC). Potrivit inspectorului general al MEdC, Eugen Stoica, parteneriatul dintre minister si companie nu are implicatii financiare. MEdC va participa la redactarea programului proiectului si va aviza materialele. De asemenea, ministerul va stabili, alaturi de companie, proiectele castigatoare, care vor obtine finantare.
"Ministerul Educatiei si Cercetarii va incerca formarea unui curs optional de managementul proiectului", a spus Eugen Stoica.
Potrivit inspectorului Eugen Stoica, promovarea proiectelor civice la nivel gimnazial este benefica, iar dezvoltarea capacitatii de elaborare si implementare a proiectelor permite "invatare sociala, prin implicarea in comunitate din perspectiva altruista".
Programul de Eductie Civica a oferit notiuni de educatie civica unui numar de 17.8000 de elevi, din 104 scoli, din municipiul Bucuresti si din tara. Elevii au elaborat 190 de proiecte, iar 39 dintre acestea au fost dezvoltate ulterior.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România