Finantari de 1.000 de dolari pentru elevii care dezvolta proiecte comunitare
Data publicarii: 10-01-2007"Incercam sa ii invatam pe copii, ca pe langa nevoile individuale sunt si nevoile comunitare", a spus directorul general al P & G Marketing Romania, Jose Medran. "Dorim ca acestia sa joace un rol activ in comunitate, sa identifice probleme si solutii. Incercam sa stimulam initiativele in domeniul comunitar", a adaugat Medran.
"Invata sa schimbi lumea este un program complementar orelor de Educatie Civica, el ofera orientare practica", a spus Diana Klusch.
Programul se desfasoara in trei etape. Pe parcursul primelor doua etape, desfasurate in perioada noiembrie 2006- ianuarie 2007, profesorii si elevii au participat la seminarii sustinute de angajatii companiei. Seminariile s-au concetrat pe problematica managementului proiectelor (elaborarea si gestionarea proiectului, elaborarea bugetului). In cea de-a treia etapa, elevii, asistati de profesori, identifica o problema sociala si elaboreaza proiectele. Proiectele pot fi depuse pana in data de 19 februarie si vor fi dezvoltate pe parcursul lunilor martie- aprilie.
Programul dezvoltat de compania Procter & Gamble " incearca sa dezvolte spiritul civic al copiilor, prin stimularea implicarii in solutionarea problemelor care apar la nivelul comunitatii si invata scolile sa elaboreze proiecte si atraga, astfel fonduri", a precizat Diana Klusch.
Proiectul "Invata sa schimbi lumea" a fost lansat in anul 2002 si se afla la cea de-a cincea editie. Pentru editia 2006-2007, compania a incheiat un parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii (MEdC). Potrivit inspectorului general al MEdC, Eugen Stoica, parteneriatul dintre minister si companie nu are implicatii financiare. MEdC va participa la redactarea programului proiectului si va aviza materialele. De asemenea, ministerul va stabili, alaturi de companie, proiectele castigatoare, care vor obtine finantare.
"Ministerul Educatiei si Cercetarii va incerca formarea unui curs optional de managementul proiectului", a spus Eugen Stoica.
Potrivit inspectorului Eugen Stoica, promovarea proiectelor civice la nivel gimnazial este benefica, iar dezvoltarea capacitatii de elaborare si implementare a proiectelor permite "invatare sociala, prin implicarea in comunitate din perspectiva altruista".
Programul de Eductie Civica a oferit notiuni de educatie civica unui numar de 17.8000 de elevi, din 104 scoli, din municipiul Bucuresti si din tara. Elevii au elaborat 190 de proiecte, iar 39 dintre acestea au fost dezvoltate ulterior.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut