Vânzări în creștere pentru grupul Legrand în S1
Data publicarii: 05-08-2019 | EconomiePotrivit ultimelor rezultate raportate, Grupul Legrand se bucură de creșteri semnificative de peste 8% în ceea ce privește volumul vânzărilor din primul semestru al anului 2019.
Legrand, specialist global în infrastructura electrică și digitală, a beneficiat de o cifră de afaceri mai mare în acest an, u vânzări mai mari comparativ cu primul semestru al anului trecut. Volumul total al vânzărilor a ajuns în acest sens la cifra de 3,2 miliarde de euro.
Profitul operațional a crescut de asemenea în această perioadă cu 6%, acesta reprezentând în prezent aproximativ 20% din totalul vânzărilor grupului, rezultatele pozitive fiind înregistrate atât în Europa de Est cât și în țările considerate a având economii mature (Vestul Europei).
“Aceste performanțe solide înregistrate în prima jumătate a anului ilustrează încă o dată calitatea modelului de business al companiei Legrand, precum și abilitatea Grupului de a genera valoare pe termen lung. Mai mult, Legrand a continuat să seteze noi standarde în industrie odată cu lansarea gamelor conectate pentru case inteligente, dar și a unor soluții inovatoare privind distribuția energiei și infrastructurile digitale”, a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Mai mult, Legrand a investit masiv în optimizarea operațională și inovație, introducând o serie de noi produse în prima jumătate a anului 2019 precum:
- Soluții pentru interfețe dedicate utilizatorilor precum Graphite în SUA, Lyncus în India, Rivia în Vietnam respectiv Mosaic în Franța. Totodată, a fost introdusă și gama conectată Valena Next în Europa.
- A fost lansat în Italia Clase 100X, un sistem de interfonie video conectat precum și sisteme noi pentru iluminat de urgență în Franța.
- Au fost lansate o serie de produse digitale de infrastructură. Includem aici și patch pannelurile din programul LCS3.
- Au fost lansate e piață o serie de noi sisteme de alarmă rezidențiale conectate pentru autonomie asistată dar și o serie de surse de putere neintreruptibile TRIMOD MCS.
Legrand, specialist global în infrastructura electrică și digitală, a beneficiat de o cifră de afaceri mai mare în acest an, u vânzări mai mari comparativ cu primul semestru al anului trecut. Volumul total al vânzărilor a ajuns în acest sens la cifra de 3,2 miliarde de euro.
Profitul operațional a crescut de asemenea în această perioadă cu 6%, acesta reprezentând în prezent aproximativ 20% din totalul vânzărilor grupului, rezultatele pozitive fiind înregistrate atât în Europa de Est cât și în țările considerate a având economii mature (Vestul Europei).
“Aceste performanțe solide înregistrate în prima jumătate a anului ilustrează încă o dată calitatea modelului de business al companiei Legrand, precum și abilitatea Grupului de a genera valoare pe termen lung. Mai mult, Legrand a continuat să seteze noi standarde în industrie odată cu lansarea gamelor conectate pentru case inteligente, dar și a unor soluții inovatoare privind distribuția energiei și infrastructurile digitale”, a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Mai mult, Legrand a investit masiv în optimizarea operațională și inovație, introducând o serie de noi produse în prima jumătate a anului 2019 precum:
- Soluții pentru interfețe dedicate utilizatorilor precum Graphite în SUA, Lyncus în India, Rivia în Vietnam respectiv Mosaic în Franța. Totodată, a fost introdusă și gama conectată Valena Next în Europa.
- A fost lansat în Italia Clase 100X, un sistem de interfonie video conectat precum și sisteme noi pentru iluminat de urgență în Franța.
- Au fost lansate o serie de produse digitale de infrastructură. Includem aici și patch pannelurile din programul LCS3.
- Au fost lansate e piață o serie de noi sisteme de alarmă rezidențiale conectate pentru autonomie asistată dar și o serie de surse de putere neintreruptibile TRIMOD MCS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial