Grupul Garanti a înregistrat cel mai bun semestru în România
Data publicarii: 20-08-2019 | Finante-BanciCu un profit de 98 milioane lei, Grupul Garanti, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, care reunește Garanti Bank, Garanti Leasing și Garanti Credite de Consum, a înregistrat cel mai bun semestru al său în românia, pe fondul managementului eficient al portofoliului de credite și eficienței operaționale.
Astfel, în primele șase luni ale acestui an, Garanti a înregistrat un profit net consolidat de aproape 100 milioane lei, cu aproximativ 25 de procente mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, s-a înregistrat și o creștere cu 4,5% a volumului total al activelor care în prezent au ajuns să depășească suma de 12 miliarde lei.
“Strategia noastră eficientă și riguroasă a determinat performanțe foarte bune în prima jumătate a anului. Suntem în linie cu obiectivele propuse pentru 2019 și avem toate premisele să înregistrăm rezultate excelente până la finalul anului. Avem un angajament pe termen lung pe piața din România și vom continua să aducem plus valoare în viețile clienților noștri, în evoluția industriei financiare și a economiei locale per ansamblu”, a declarat Ufuk Tandoğan, CEO al Grupului Garanti România.
Din grupul Garanti fac parte o serie de branduri de renume, deja, pe piața din România. La nivel individual, Garanti Bank a înregistrat în această perioadă mai sus amintită un profit net de 77,6 milioane lei, puțin peste 20% decât profitul înregistrat în primele șase luni ale anului trecut.
Celelalte două instituții nebancare care aparțin de același grup, cu activități de leasing și credite de consum, au înregistrat de asemenea profituri semnificativ mai mari, de 20,3 milioane lei în primele șase luni ale anului 2019.
Grupul Garanti România este deținut de către Garanti BBVA, a doua cea mai mare bancă privată din Turcia și una dintre cele mai importante instituții financiare ale Europei. Per total, la nivel european, grupul a obținut venituri nete consolidate de peste 560 milioane euro în primul semestru al acestui an, dispunând de active de peste 64 miliarde euro.
Astfel, în primele șase luni ale acestui an, Garanti a înregistrat un profit net consolidat de aproape 100 milioane lei, cu aproximativ 25 de procente mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, s-a înregistrat și o creștere cu 4,5% a volumului total al activelor care în prezent au ajuns să depășească suma de 12 miliarde lei.
“Strategia noastră eficientă și riguroasă a determinat performanțe foarte bune în prima jumătate a anului. Suntem în linie cu obiectivele propuse pentru 2019 și avem toate premisele să înregistrăm rezultate excelente până la finalul anului. Avem un angajament pe termen lung pe piața din România și vom continua să aducem plus valoare în viețile clienților noștri, în evoluția industriei financiare și a economiei locale per ansamblu”, a declarat Ufuk Tandoğan, CEO al Grupului Garanti România.
Din grupul Garanti fac parte o serie de branduri de renume, deja, pe piața din România. La nivel individual, Garanti Bank a înregistrat în această perioadă mai sus amintită un profit net de 77,6 milioane lei, puțin peste 20% decât profitul înregistrat în primele șase luni ale anului trecut.
Celelalte două instituții nebancare care aparțin de același grup, cu activități de leasing și credite de consum, au înregistrat de asemenea profituri semnificativ mai mari, de 20,3 milioane lei în primele șase luni ale anului 2019.
Grupul Garanti România este deținut de către Garanti BBVA, a doua cea mai mare bancă privată din Turcia și una dintre cele mai importante instituții financiare ale Europei. Per total, la nivel european, grupul a obținut venituri nete consolidate de peste 560 milioane euro în primul semestru al acestui an, dispunând de active de peste 64 miliarde euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI